הפרשנים וכל אחד שמבין קצת כדורגל מכיר את החורים במערך של ברצלונה בשנתיים האחרונות. רבות דובר על הבעיות בהגנה, על הטעויות המביכות של קלמנט לנגלה. עוד יותר מדברים על האיטיות של ג'רארד פיקה, שחלוצים עוברים אותו כאילו היה קונוס.
כמובן שגם היעדר חלוץ קלאסי כמו לואיס סוארס, במיוחד כשאנסו פאטי נפצע ועוסאמן דמבלה עדיין לא התבגר מנטלית, זעק לשמיים. אבל לדעתי, נקודת התורפה הגדולה של בארסה הייתה בכלל בקישור האחורי.
1 צפייה בגלריה
קאסמירו בפעולה
קאסמירו בפעולה
בארסה זקוקה לשחקן מהסוג הזה. קאסמירו בפעולה
(צילום: רויטרס)
אין גרזן במרכז השדה. אין לקבוצה אחד כמו טוני קרוס או כמו קאסמירו – שני קשרים שנותנים גב להגנה ונותנים דחיפה להתקפה. אחד כזה היה עושה נפלאות בברצלונה, מכיוון שסרחיו בוסקטס כבר מעבר לשיא ולא מחלץ כדורים כמו בעבר, וההולנדי פרנקי דה יונג ( השחקן השני בטיבו בברצלונה) לפעמים מוצב כבלם ולפעמים כקשר אחורי – כך שכל היתרונות שלו נעלמים.
עם הגעתו של סרחיו אגוארו, החיזוק בהתקפה יהיה מושלם אם גם פאטי יחזור לכושר. בהגנה, פיקה יכול למשוך עוד עונה, פחות בגלל היכולת ויותר בזכות המנהיגות בהגנה, כי ניסיון יש לו.
אני לא יודע אם תהיה לבארסה הזדמנות כל כך טובה כמו בעונה האחרונה, כאשר גם ריאל וגם אתלטיקו לא היו בשיא כושרן, אבל אם במועדון יעשו את הדברים הנכונים, לאו מסי יחזור לחייך.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.