גמר ווימבלדון האחרון היה רגע השיא בקריירה של ניק קיריוס, למרות ההפסד לנובאק ג'וקוביץ'. רק שגם אז הוא עלה לכותרות בשל אירוע שאינו קשור ישירות לטניס. במהלך המערכה השלישית, האוסטרלי הסורר איבד את השלווה ודרש לגרש את אחת הצופות מהיציע, בטענה שהיא מפריעה לו לשחק.
"היא שיכורה בטירוף. תעיפו אותה. אני יודע בדיוק במי מדובר, זאת עם השמלה שנראית כאילו היא שתתה 700 משקאות", צעק הטניסאי לשופט הכיסא - כשכל הקהל כמובן שומע הכל.
2 צפייה בגלריה
ניק קיריוס
ניק קיריוס
מצא עם מי להתעסק. קיריוס
(צילום: AP)
כעת, חודש אחרי, אותה "שיכורה" הגישה תביעת לשון הרע נגד קיריוס - כך חושף ה"דיילי מייל" הבריטי. אנה פאלוס, עורכת דין פולנייה בת 32, מבקשת מהטניסאי האוסטרלי פיצוי כספי וטוענת בכתב התביעה: "לא רק שזה גרם לי לנזק ניכר באותו היום, וגרם להוצאתי מהאצטדיון, אלא שהאשמתו הכוזבת של מר קיריוס שודרה ונצפתה על-ידי מיליונים ברחבי העולם. היא גרמה לי ולמשפחתי נזק משמעותי מאוד".
"לאחר שיקולים רבים, הגעתי למסקנה שאין לי ברירה אלא להורות לעורכי הדין שלי להגיש תביעת לשון הרע נגד קיריוס כדי לטהר את שמי", הוסיפה פאלוס. "הצורך להשיג צדק ולמנוע ממנו לחזור על דברים כאלו, הוא הסיבה היחידה לנקוט בצעדים משפטיים".
2 צפייה בגלריה
ניק קיריוס
ניק קיריוס
קיריוס בגמר ווימבלדון האחרון
(צילום: AP)
קיריוס, שלקח את המערכה הראשונה במשחק ולאחר מכן ראה את ג'וקוביץ' משווה ל-1:1, יצא מהפוקוס בעקבות התקרית וביזבז יתרון של 0:40 במצב של 4:4, מה שאפשר לסרבי לשבור בדרך לניצחון במערכה השלישית, אשר בסיומה האוסטרלי פרק את תסכולו, הפעם על אנשיו בתא השחקנים, שם ישבו הצוות המקצועי ובת הזוג שלו.