לאחר כ-50 שנים של חוסר יכולת להגיע לטורניר משמעותי, יש לרענן את המחשבה בנושא נבחרת ישראל בכדורגל. פרופ' אלברט איינשטיין הגדול הגדיר פעם אי שפיות כחזרה על אותו הדבר מיליון פעם בציפייה לתוצאות אחרות. אם זה לא עובד - צריך לשנות.
מה שאני עומד להציע הוא מהפכני, ואני מבין את אלה שלא יסכימו לדעתי בנוגע למה שצריך לעשות. אבל זה אולי הפיתרון, אחרת נמשיך לראות את המונדיאל והיורו מהכורסאות בבית, בסלון מול הטלוויזיה. ובכן, תקצר היריעה מלתאר את תוכניתי המהפכנית, ואולי אפילו תרים מיליון גבות, אבל בואו ננסה. מה יש להפסיד.

1 צפייה בגלריה
שוער נבחרת ישראל יואב ג'רפי
שוער נבחרת ישראל יואב ג'רפי
ישראל מול בלגיה
(Attila KISBENEDEK / AFP))

התוכנית בקצרה: יש לארגן נבחרת המורכבת משחקנים קבועים מקומיים ולא לגיונרים או כאלה המשחקים בליגות הנוכחיות. לאתר שחקנים צעירים ומוכשרים ולבנות לאט לאט נבחרת המורכבת רק מהשחקנים האלה (בשכר הוגן, כמובן), שישחקו רק בנבחרת. אני חוזר, רק בנבחרת. הם יתאמנו כל השנה ביחד, ישחקו משחקים מלאים מול קבוצות ישראליות מכל רבדי הליגות מדי יום שלישי בשבוע.
נבחרת גרמניה זכתה באליפות העולם כאשר לא פחות מ-7 שחקנים שלה היו מקבוצת באיירן מינכן. זה הרעיון! מי מכם מוכן ללכת על זה? שנה טובה ובהצלחה למקבלי ההחלטות.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.