אחרי מסרים לוחמניים שהשמיעו ברשתות החברתיות, נרשמה ביממה האחרונה התקרבות בין נציגי ערן זהבי (אבי זהבי וגלעד קצב) למכבי ת"א. כעת מסתמן כי השחקן ישיב בחיוב להצעה שקיבל בשלהי העונה שעברה, שנחשפה ב-ynet – להישאר עונה נוספת במדי האלופה תמורת קיצוץ של כ-50 אחוז משכרו הנוכחי.
"ערן זהבי היה צריך להבין בעצמו שקיצוץ בשכר שלו זה דבר טבעי", אמרו גורמים המקורבים לעסקה. "מדובר בעונת פרישה, אחרי שקיבל במשך שנתיים שכר יחסית גבוה לכדורגל הישראלי, יותר ממיליון אירו לעונה. כסף היה צריך להיות הסיבה האחרונה למה שקרה בינו ובין מכבי ת"א בימים האחרונים".
1 צפייה בגלריה
זהבי
זהבי
הכדור במגרש שלו. זהבי
(צילום: עוז מועלם )
על פי המסרים שמגיעים מצד נציגיו, לזהבי אין כל כוונה לפרוש מכדורגל במהלך הקיץ הנוכחי, ונראה כי מכבי ת"א היא הקבוצה היחידה בה הוא רוצה לשחק את עונתו האחרונה כשחקן פעיל. "זהבי קיבל הצעה עקרונית", התעקש אחד מחבריו הקרובים ביותר. "הוא התבקש להשיב וזה לא קרה. עכשיו מגדירים את זה בחוסר הגינות כנתק מצידה של מכבי ת"א, כשברור כי היתה מעוניינת שימשיך. זהבי ביקש זמן לחשוב על ההצעה, על הפרישה, הוא בעצמו לא היה בקשר עם מכבי ת"א".
בכל מקרה, נראה כי היממה הקרובה תהיה קריטית, מאחר שמכבי ת"א ממריאה מחר למחנה אימונים עם המאמן החדש ז'רקו לאזטיץ', למרות שייתכן כי החלוץ יצטרף לקבוצה בשלב מאוחר יותר.
ז'רקו לאזטיץ' נחת בישראל
(באדיבות ONE)
ובנושא אחר: שגיב יחזקאל, שכבר סיכם במועדון על חוזה ארוך טווח, ממתין לקבל את החלטת פיפ"א. דיון בעניינו התקיים בחמישי האחרון, כאשר השחקן והצהובים ממתינים להחלטה, על מנת שהוא יוכל להצטרף למחנה האימונים עם הקבוצה.

מאמן שוערים חדש

דראגן באיץ' יצטרף לצוות המקצועי של ז'ארקו לאזטיץ' כמאמן השוערים ויחבור אל הקבוצה במחנה האימונים בפולין.
באיץ' עבד בשנים האחרונות באבו דאבי ובדובאי כמאמן השוערים של פ.צ בניאס, פ.צ האטה, דיבה אל פוג'אירה ובמצרים במדי זמאלק.
הסרבי בן ה-39 החל את קריירת האימון שלו במדי פ.צ ראד לפני שעבר לבזאניה, אקדמיית הנוער של הכוכב האדום בלגרד ולקבוצת המילואים של המועדון. במהלך קריירת האימון שלו, באיץ' שעבד בהתאחדות הסרבית עם שוערי נבחרות הנערים עד גיל 17 והנוער עד גיל 19, הדריך את בוריס ראדונוביץ' (קאליארי), אלכסנדר יובאנוביץ' (פרטיזן בלגרד) וג'ורג'ה פטרוביץ' (צ'לסי).