בוריס בקר התראיין בגרמניה אחרי השחרור מהכלא והגירוש מבריטניה, לשם לא יוכל לשוב בעשר השנים הקרובות. טניסאי העבר סיפר שאחד האסירים ניסה להרוג אותו.
בקר כינה את האסיר בשם "ג'ון" וסיפר שהוא ישב בכלא יותר מ-16 שנים אחרי שרצח שני אנשים בגיל 18. טניסאי העבר בן ה-55 טען שג'ון לא היה מרוצה מהחברות של בקר עם אסירים שחורים ואיים לתקוף אותו מינית והסביר לו באופן מילולי איזה נזק הוא יגרום לו.
1 צפייה בגלריה
בוריס בקר טניסאי עבר גרמני
בוריס בקר טניסאי עבר גרמני
שוחרר אחרי תקופה קשה. בקר
(צילום: AFP)
"רעדתי ממש", סיפר בקר, "צעקתי בקולי קולות ומיד הגיעו האסירים האחרים שאיימו עליו". לטענתו, עשרה אסירים שחומי עור הגיעו להגן עליו כשצעק לעזרה. הם אמרו לג'ון שיסתלק או שהם יכו אותו.
"הוא היה מסוכן", סיפר בקר, "הוא לא הבין למה התחברתי עם האסירים השחורים. העולם בכלא הוא קצת שונה. לאחר מכן ג'ון ביקש ממני סליחה, חיבקתי אותו ואמרתי שאני מכבד אותו".
בקר החל לרצות את העונש שלו בכלא וונדסוורת', שנחשב לקשה מאוד, ושם היה אסיר אחד שניסה לסחוט אותו כדי להוציא ממנו כסף. גם במקרה הזה שאר האסירים הגנו עליו. ב-CNN פנו אל רשויות הכלא, שסירבו למסור תגובה בנושא. בקר סיפר שמספר חברים ביקשו לבקר אותו בכלא, כולל מאמן ליברפול: "אני חבר די טוב של יורגן קלופ, אבל לא הסכימו שהוא יגיע כי הוא מפורסם מאוד. הם חששו לשלומו ולא רצו את כל הרעש שזה יעשה".
על חייו בכלא סיפר בקר: "אתה כלום שם, רק מספר ושלי היה A2923EV. לאף אחד לא אכפת מי אתה. למדתי שיעור קשה, יקר וכואב מאוד. כל זה לימד אותי משהו חשוב וטוב". בקר זכה בווימבלדון ב-1985 כשהוא בן 17 בלבד והפך לכוכב גדול. הוא זכה בסך הכול בשישה תארי גרנד סלאם במהלך הקריירה. לאחר הפרישה הוא אימן את נובאק ג'וקוביץ' וגם שימש כפרשן.