אולימפיאדת ברצלונה 1992 הייתה הפעם האחרונה שבה נבחרת הנשים של ארצות הברית בכדורסל לא עמדה על הפודיום. למעשה, 29 שנים חלפו ונשות ארה"ב לא הפסידו במשחק אולימפי. דומיננטיות מופלאה.
טוקיו 2020 ב-ynet – למתחם המיוחד
יש כאלה שכבר קוראים לדיאנה טוראסי, סו בירד, בריאנה סטיוארט וחברותיהן "הנבחרת הטובה בהיסטוריה". בכל זאת, ה-59:79 היום (שישי) בחצי הגמר על סרביה, אלופת אירופה הטרייה, העניק להן ניצחון אולימפי 54 ברציפות. רצף (שהוא גם שיא כמובן) שסיומו לא נראה באופק.
3 צפייה בגלריה
גריינר וסטיוארט חוגגות
גריינר וסטיוארט חוגגות
גריינר וסטיוארט חוגגות. ניצחון 54 ברצף
(צילום: AFP)
3 צפייה בגלריה
בריאנה סטיוארט
בריאנה סטיוארט
סטיוארט מרחפת, הסרביות רק רוצות שהמשחק ייגמר
(צילום: gettyimages)
ארה"ב סגרה עניין, יש שיגידו, כבר בסיום הרבע הראשון עם יתרון דו-ספרתי (12:25). בהפסקה הפער צמח ל-23:41 ובהמשך כבר למעל 20 הפרש. סוג של גארבג'-טיים כבר מאמצע הרבע השלישי.
עשר שחקניות קלעו בנבחרת של דון סטיילי, שלוש מתוכן בספרות כפולות. בריטני גריינר רשמה 15 נקודות ו-12 ריבאונדים, צ'לסי גריי 14 ובריאנה סטיוארט 12. כל זאת ביום שבו טוראסי, אם תרצו ה"מייקל ג'ורדן של כדורסל הנשים העולמי", מסיימת עם 0 נקודות ב-0 מ-3 מהשדה.
3 צפייה בגלריה
דיאנה טוראסי
דיאנה טוראסי
ה-GOAT, למרות 0 נקודות. טוראסי
(צילום: gettyimages)
היריבה הבאה של ארה"ב, בגמר ביום ראשון, תהיה הסנסציה של האליפות - יפן, שהמשיכה במסע הקדם, הפעם עם 71:87 מדהים על צרפת. הימראווי הקאהו בלטה אצל המנצחת עם 17 נקודות.