בשנים האחרונות כולם יודעים שכדי לקחת אליפות אתה חייב להתחזק בינואר. בשנים האחרונות היו אלה עומר אצילי ודיא סבע שהגיעו בינואר ונתנו למכבי חיפה יתרון משמעותי על יריבותיה ולקחו חלק משמעותי בזכייה באליפות. השנה, בשוק הישראלי יש מגוון שחקנים מוכשרים שיכולים לשפר משמעותית את המועמדות לאליפות. אחד מהם כבר השלים חתימה מרתקת.

גדי קינדה

היה כמעט ברור מאליו שכל קבוצה שתזכה בקינדה תקבל שחקן מאוד בוגר ומנוסה, עם טכניקה מאוד טובה ומגוונת, שיכול לשחק במגוון עמדות ההתקפה בגלל יכולת המסירה והבעיטה בשתי הרגליים. מכבי ת"א ומכבי חיפה נאבקו עליו, והירוקים זכו וירוויחו בגדול. לדעתי, אגב, מבין השתיים גדי מתאים יותר דווקא למכבי ת"א, בגלל שהיה יכול לקבל בוודאות דקות משחק רבות (בגלל קמפיין אליפות אפריקה של מילסון ונבחרת אנגולה), וגם משום שרובי קין ידע להפיק מקינדה את המקסימום, כפי שהוא עושה עם מספרי 10 הנוספים שיש לו בסגל, דן ביטון וגבי קניקובסקי.

1 צפייה בגלריה
שחקני הפועל חדרה חוגגים עם אלעד מדמון
שחקני הפועל חדרה חוגגים עם אלעד מדמון
שחקני הפועל חדרה חוגגים עם אלעד מדמון
(צילום: עוז מועלם)

אלעד מדמון

הילד החדרתי המוכשר הבקיע כבר 7 שערים העונה. מדובר בחלוץ בן 19 עם כישרון אדיר, שיכול לשחק במגוון עמדות ההתקפה. יש לו חוצפה חיובית שמזכירה מאוד את השחקנים הישראלים הצעירים כמו אוסקר גלוך , ענאן חלאילי, דור תורג׳מן ואפילו אמיר גנאח. בעיניי, כל קבוצה שתרצה שאלעד ישחק בשורותיה תרוויח, אך בכל זאת הקבוצה שלדעתי הכי תתאים לו היא הפועל באר שבע, מכיוון שילד כזה חייב להיות על המגרש ובנגב חסר חלוץ אימתני שיכול לכבוש בצרורות כמו מדמון.

איתן אזולאי

לדעתי איתן הוא קשר מאוד מגוון, שיכול לשחק בכל העמדות במרכז המגרש בגלל היכולת ההגנתית וההתקפית המאוזנת והקפדנית במיוחד שיש לו. איתן הוא שחקן מאוד אחראי שמוביל את מכבי נתניה בכיבושי שערים העונה (3), וכבר תפס מקום של קבע בהרכב הנבחרת הצעירה. מכבי ת"א מעוניינת באזולאי כבר זמן רב, ולדעתי מכבי חיפה חייבת להילחם עליו כדי לחזק את מרכז השדה שלה.
לסיכום, גדי קינדה, אלעד מדמון ואיתן אזולאי הם תוספת כוח משמעותית לכל קבוצה גדולה בישראל, ומי שתחתים לפחות שחקן אחד מתוך השלושה שציינתי יכולה לבצע קפיצת מדרגה משמעותית ברמת המשחק, שיכולה להוביל גם לאליפות.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.