גביע ווינר נגמר ועוד רגע מתחילים משחקי היורוליג. עם כל הכבוד לניצחונות של מכבי על ראשון, ירושלים ואילת, דבר אחד צועק לשמיים בסגל הזה של מכבי - חסר גארד, וחייבים להחתים אחד כזה ויפה שעה אחת קודם.
מכבי בנתה השנה אחלה סגל, אבל רק עם 5 שחקנים בעמדות 2-1 וזה לא מספיק לעונה כזו ארוכה ואינטנסיבית. צריך עוד גארד לפחות לליגה, שווילבקין יוכל לנוח וגם לא לשחוק את אוואנס וזיו. לעומת זאת, בעמדת הפורוורדים והסנטרים יש למכבי 8 שחקנים, וזה לא כולל את בנדר שיש דיבורים שיחזירו אותו באמצע העונה לאחר שיחלים מהפציעה – טעות איומה בפני עצמה, אבל זה לכתבה אחרת.

1 צפייה בגלריה
גולן גוט מטביע
גולן גוט מטביע
גולן גוט מטביע
(צילום: יאיר שגיא)

על מנת לאזן את הסגל ולמרות הפציעה של ז'יז'יץ', מכבי חייבת להיפרד מסורקין או מג'ייק כהן, 2 שחקנים שטובים לליגה אבל שתפקידם ביורוליג גם ככה אמור להיות שולי. אז רגע לפני שאחד מהם הופך להיות ממורמר בעקבות מעמדו, זו ההזדמנות של מכבי להציע אותם בטרייד תמורת גארד ישראלי, ויש מספר אופציות מעניינות.
גולן גוט, נס ציונה - בקיץ היו דיווחים שמכבי מעוניינת בו והדברים לא הסתדרו. שחקן עם יד טובה ל-3, שבשנה שעברה הוכיח את עצמו כישראלי בכיר בראשון לציון. יכול לתרום בליגה המון, ועושה רושם שמבחינה הגנתית הכי מתאים למכבי - שחקן ששומר חזק ונלחם ללא פחד.
ספנסר וייס, הפועל חיפה – שחקן עם יד טובה מכל הטווחים שב-3 השנים האחרונות הוכיח כי הוא אחד הגארדים הטובים והיציבים בליגה. בשנתיים האחרונות, בנוסף לכמות נקודות דו-ספרתית, לקח מעל 5 ריבאונדים ומסר מעל 3 אסיסיטים למשחק.
עמית זיס, הפועל באר שבע – לא נחשב בדיוק לבכיר, אבל עשה קפיצת מדרגה בעונה שעברה, והיה בין המועמדים לתואר השחקן המשתפר. יכול למלא בדיוק את תפקידו בליגה הישראלית, לשחק 15-20 דקות ולאפשר מנוחה לשחקנים המובילים.
גל גילינסקי, הפועל באר שבע - אולי השם הכי פחות נוצץ ברשימה. שיחק בעבר בנוער של מכבי, ובעונה שעברה שיחק לראשונה בליגת העל, עשה התקדמות נהדרת תוך כדי השנה וניצל עד הסוף את ההזדמנות שקיבל לאחר השחרור של ניב משגב והפציעה של אור לאומי.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.