פעם, מתוך הרגשת קיפוח, כשהיינו רוצים להיעלב היינו תמהים: "מה, אני עז?!". והנה, בכל העולם ניטש ויכוח סוער לגבי מיהו ה"עז" (GOAT) - הגדול ביותר בכל הזמנים.
כן, גם אני הלכתי שבי אחרי הדריבלים הקטלניים של לאו מסי שחתכו הגנות כמו סכין חדה שמפלטת שניצלים; אחרי הרגשות שהתעוררו בעקבות אופיו הייחודי של הפרעוש; אחרי בעיטות העונשין הקליניות; אחרי מסעותיו המופלאים בברצלונה; וגם אחרי ההתפתחות שלו מנער צנום וקטון לסופרסטאר בקנה מידה היסטורי.

1 צפייה בגלריה
רונאלדו
רונאלדו
רונאלדו
(צילום: רויטרס)

אבל רגע, בואו נעשה רגע פאוזה על הדרמה, ונתמקד בספורט, ובספורטאי הזה שקוראים לו כריסטיאנו רונאלדו, כי אחרי הכל אנחנו עוסקים כאן בספורט תחרותי ולא בתחרות יופי או בתכנית ריאליטי. אז כן, רונאלדו כבש שלושער בניצחון של מנצ'סטר יונייטד על התרנגולים של טוטנהאם והגיע ל-800+ שערי קריירה. טוב, אתם נושמים? כי הוא חוגג אחרי כל גול כאילו מעולם לא הבקיע, כאילו הוא עדיין צריך להוכיח משהו למישהו, כאילו כל הקריירה לפניו.
טוב, זה לגבי הבקעת שערים. מה לגבי האימונים? אז באימונים הוא משקיע כמו פסיכי, האחרון לסיים את האימון, ומהאימון הוא רץ לעשות כושר ומשקולות ושומר על הגוף שלו כמעט נקי משומן וטעון במוטיבציה לא נגמרת. והוא שווה לפחות חצי מיליארד אירו ויכול להרשות לעצמו התנהלות אחרת לגמרי. תסתכלו עליו, על הספורטאי שהוא, על התחרותיות שבוערת בו גם אחרי 800+ שערי קריירה והמון תארים חשובים (אישיים וקבוצתיים), על איך הוא מתעצבן מהחמצה או ממסירה שלא יצאה נכון או משריקה לא מוצדקת של השופט, ותבינו שבעצם אתם מביטים על הספורטאי הגדול ביותר בתולדות הכדורגל. אז כן, הוא לא סתם עז, הוא ה-עז.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.