מאז עזיבתו של אליניב ברדה והחתמתו של רן קוז'וך כמאמן, עלתה השאלה האם הפועל באר שבע הולכת לעונה פיננסית - כי קוז'וך לא השיג הרבה בקריירה שלו מלבד זכייה בגביע המדינה עם מכבי פתח תקווה ואימון בקריית שמונה. הוא לא אימן בקבוצות גדולות לפני כן, והמהלך הכעיס את האוהדים של באר שבע. אחרי הכל, לאליניב ברדה יש מעמד מיוחד במועדון, והקהל לא אהב את הפרידה ממנו שהגיעה על רקע חוסר היכולת להגיע איתו לעמק השווה בנוגע להעלאת השכר שביקש.
זה התחיל לא טוב, עם הדחה מהקונפרנס ליג והפסד בגביע הטוטו, אבל הדברים השתנו במהרה בזכות ההחתמה של דן ביטון, שחזר מגלות של חמש שנים בשדות זרים, ושינוי מערך שהתברר כהצלחה גדולה. באר שבע חזק בצמרת ומציגה כדורגל תוסס.

1 צפייה בגלריה
אלונה ברקת
אלונה ברקת
אלונה ברקת
(צילום: עוז מועלם)

אבל לי עדיין מפריע משהו - מחלקת הנוער של האדומים. כבר כמה שנים שהם לא מצליחים להנפיק כמות גדולה של שחקנים לבוגרים, ובעונות האחרונות הנוער מתמודד בתחתית ונאלץ להבטיח הישרדות רק במחזורי הסיום. לכן, לדעתי אלונה צריכה להכניס את ידה לכיס ולהשקיע יותר במחלקת הנוער, כדי שייצאו משם יותר שמות שיוכלו קודם כל להביא תוצאות בליגת העל לנוער, ואחר כך יובילו את הבוגרים.
אפשר לשאוף להיות כמו מחלקות הנוער של מכבי חיפה ומכבי תל אביב, כי לבאר שבע יש תשתיות מצוינות בשביל לקדם שחקנים צעירים. חבל רק להסתמך על רכש, ואפשר גם לגדל כישרונות מקומיים אם עובדים נכון.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.