צפו: יוסי אבוקסיס ואליניב ברדה מדברים אחרי המשחר בטרנר
(צילום: ONE)
למרות ההפסד בטרנר, בית"ר ירושלים יכולה להרגיש מצוין, להיות אופטימית ולחייך חיוך רחב. מתחילת העונה יוסי אבוקסיס ביקש סבלנות, ובאמת הכל השתנה מהמחזור הראשון לתחילת הסיבוב השני. בית"ר מתחילה להזכיר את הקבוצה האטרקטיבית שהייתה בעידן אלי טביב בסוף העשור הקודם, קבוצה שכמעט כל משחק שלה הוא חגיגה וב-2017/18 היא באמת נאבקה על האליפות. אבוקסיס בנה חלק קדמי מפחיד עם יון ניקולסקו, דנילו אספרייה וירדן שועה, שהפך לסוג של אנטואן גריזמן ישראלי. השלישייה הזאת הוכיחה שהיא יכולה לצאת מפיגור מול אחת הקבוצות הכי טובות בארץ, ויכולה לשחק כדורגל אטרקטיבי למרות התקציב הנמוך. לא פלא שאוהדי בית"ר התנפלו על הכרטיסים למשחק הזה.
לבית"ר יש הרבה חסרונות בקישור ובהגנה, אבל היא לא נותנת לזה להפריע לה להשתולל בחלק הקדמי. הסטיגמה על יוסי אבוקסיס היא שהוא מאמן הגנתי, אבל הוא מוכיח שוב שהוא יכול להוציא מאה אחוז מהסגל שלו. אי אפשר היה לבקש משחקני בית"ר לתת הופעה טובה יותר. זאת בדיוק הקבוצה שהאוהדים רוצים לראות, וזאת הקבוצה שהייתה חסרה לליגה: מישהי שתגרום לשלוש הגדולות להחסיר פעימה כשהן באות לשחק נגדה. אמנם זה נגמר בהפסד כואב, אבל עדיף להפסיד ככה מאז להוציא 0:0 לא בית"רי. זה הפסד שרומז על העתיד הוורוד שצפוי לצהובים-שחורים בסיבוב השני, כשעם כמה חיזוקים במקומות הנכונים הם יכולים להיצמד לצמרת.
4 צפייה בגלריה
יוסי אבוקסיס מאמן בית"ר ירושלים
יוסי אבוקסיס מאמן בית"ר ירושלים
מוציא מאה אחוז מהסגל שלו. אבוקסיס
(צילום: עוז מועלם)
4 צפייה בגלריה
ירדן שועה שחקן בית"ר ירושלים
ירדן שועה שחקן בית"ר ירושלים
גריזמן הישראלי. שועה
(צילום: עוז מועלם)

כדור הארץ לברקוביץ'

ניר ברקוביץ' ממשיך לחשוב שהעולם סובב סביבו. "בנס ציונה לא רצו אותי מספיק", אמר המאמן שחושב שהוא יורגן קלופ. בינתיים נס ציונה ניצחה בלעדיו 0:2 את מ.ס אשדוד ונראה שהיא תתגבר על "המכה" שהיא קיבלה ממנו, בעוד הוא אפילו לא הצליח לנצל את "אפקט המאמן החדש" ולנצח במשחק הראשון שלו. הוא גם הוסיף שהוא רוצה שאיביץ' יישאר במכבי ת"א כי הסרבי עדיין לא ניצח אותו העונה. זה היה יכול להיות מצחיק, אבל ניר ברקוביץ' לוקח את עצמו יותר מדי ברצינות. מומלץ לנחות בשדה התעופה הקרוב לביתך.
4 צפייה בגלריה
עף על עצמו. ברקוביץ'
עף על עצמו. ברקוביץ'
עף על עצמו. ברקוביץ'
(אורן בן חקון, one)

המורשת של איביץ'

מכבי ת"א התאמצה מאוד הקיץ כדי להחתים את ולדימיר איביץ'. היא נתנה לו חוזה מאוד מפנק שמוערך על פי פרסומים ב-800 אלף אירו לעונה, וכעת הוא הולך לעזוב אותה לטובת קרסנודאר הרוסית שהציעה לו סכום גבוה אפילו יותר. לכל אורך התקופה השנייה שלו בישראל המאמן הסרבי לא הפסיק להתלונן על הסגל ועל כך שהוא לא קיבל את מי שהוא רצה, אף על פי שעבור מאמנים אחרים מדובר בסגל חלומי שאמור להתמודד על האליפות. זכותו המלאה של איביץ' לעזוב לטובת הצעה טובה יותר, אבל יחד עם זאת העזיבה הזאת תעיב על המורשת שלו במכבי ת"א. בעיניי אוהדים רבים הוא נחשב לאגדה, והוא גומל להם עם עזיבה באמצע העונה. אין לו יותר קלאס מניר ברקוביץ'.
4 צפייה בגלריה
ולדימיר איביץ' מאמן מכבי ת"א
ולדימיר איביץ' מאמן מכבי ת"א
כבר עוזב? איביץ'
(צילום: טל שחר)