2002 - גיא לוזון מונה למאמן מכבי פ"ת בגיל 27 בלבד, כשהוא נהנה מגיבוי של דודו ויו"ר הקבוצה אבי לוזון, ובני משפחה נוספים. לוזון הצעיר הוליך את הקבוצה לסגנות אליפות המדינה, ולשלב הבתים בגביע אופ"א בעונת 2005/2006.
2007 - מונה למאמן הפועל ת"א. התפטר בנובמבר, לאחר עשרה מחזורים בלבד, כשהקבוצה במקום האחרון בטבלה עם 6 נקודות. במהלך אותה עונה חזר לאמן את מכבי פ"ת, אך באפריל 2008 התפטר לאחר רצף של הפסדים.

1 צפייה בגלריה
גיא לוזון
גיא לוזון
גיא לוזון
(צילום: עוז מועלם)

2008 - חתם כמאמן בני יהודה, אותה הוליך בשתי עונות למקומות ה-5 וה-4 בליגה, ולגמר גביע המדינה, בו הפסידה 3:1 להפועל ת"א.
2010 - מונה למאמן הנבחרת הצעירה של ישראל. המינוי נעשה לקראת אירוח טורניר יורו 2013 לנבחרות צעירות בישראל, אליו העפילה המארחת באופן אוטומטי. ישראל השיגה ארבע נקודות והודחה בשלב הבתים. במשחקה השלישי ישראל גברה על אנגליה, ולוזון ספג ביקורת כאשר חגג את הניצחון בצורה מוגזמת, על אף שהמשחק היה לפרוטוקול בלבד.
2013 - חתם בסטנדארד ליאז', מינוי שלווה במחאה מצד האוהדים, והוליך את הקבוצה למקום השני. במרץ 2014 הודיעה הקבוצה על החתמתו לשנתיים נוספות, אך לוזון פוטר באוקטובר בעקבות תוצאות מאכזבות של הקבוצה בתחילת העונה.
2015 - מונה למאמנה של צ'רלטון את'לטיק, אך פוטר באוקטובר לאחר תשעה משחקי ליגה ללא ניצחון.
2016 - שב להפועל ת"א, אך בינואר 2017 התפטר לאחר שהקבוצה נכנסה לפירוק.
2017 - מונה למאמן מכבי חיפה, אך פוטר בדצמבר לאחר שהשיג 16 נקודות בלבד מ-13 משחקים.
2018 - מונה למאמנה של בית"ר ירושלים, אך פוטר לאחר 7 מחזורים כאשר ניצבה במקום האחרון בטבלה עם 5 נקודות בלבד. במהלך אותה עונה מונה למאמנה של מכבי פ"ת, ובמחזור האחרון ירד גם איתה אל מתחת לקו האדום - וללאומית. בינתיים בית"ר, בלעדיו, עלתה מעל הקו האדום ואף סיימה במקום הראשון בפלייאוף. בעונה זו רשם לוזון הישג נדיר, כאשר הצליח באותה עונה גם להפסיד 4:1 עם בית"ר לפ"ת וגם להפסיד 4:1 עם פ"ת לבית"ר. לאחר עונה אחת בליגה הלאומית הצליח לוזון להעלות את פ"ת בחזרה לליגת העל, אך בדצמבר 2021 שוב פוטר, כשהקבוצה במקום האחרון בליגה עם 10 נקודות בלבד. לפני כן, הוא איים על אחד האוהדים שהתעמת איתו: "אני אשחט אותך!"
2022 - מונה שוב למאמן הנבחרת הצעירה, כאשר הנבחרת בשיאו של קמפיין מוצלח, עם 5 ניצחונות תחת אלון חזן, ובעמדת העפלה נוחה ליורו 2023. ביצע שינויים רבים בסגל, ובמשחקו הראשון הנבחרת הפסידה ללטביה החלשה. הנבחרת הצליחה בכל זאת להעפיל לפלייאוף, רק בזכות הפסד ביתי של פולין. בשלב הפלייאוף, הנבחרת גברה על אירלנד בפנדלים והעפילה ליורו. במהלך משחק ההעפלה סטר לוזון לשחקן הנבחרת זיו מורגן, דבר אשר הביא לגינויים רבים בתקשורת וברשתות החברתיות. בתגובה אמר לוזון: "סטירה שלי זה סטירה באמת. זה היה ליטוף", ועוד הוסיף: "סידרתי לישראלים חופשה בבוקרשט עם אליבי".
גם אתם רוצים להיות פרשנים? תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.