הטניסאי ז'ול מארי קיבל לאחרונה הודעה די משמחת. אחרי שנטל חלק במוקדמות אליפות אוסטרליה, רולאן גארוס ו-ווימבלדון, נאמר לו באמצעות הדואר האלקטרוני שלו כי הוא ישתתף גם במוקדמות אליפות ארה"ב הפתוחה.
כדי שזה יקרה, היה צריך הצרפתי בן ה-32 ששני טניסאים אחרי יודיעו על פרישה. בהמשך הוא אף קיבל הודעה נוספת, שביקשה ממנו לאשר את לוח הזמנים, כשנדרש להיערך למשחק נגד קנטן האליס הצרפתי בשעה 16:00, במגרש מספר 4. מארי, שכל כך שמח, מיהר לשתף את צילום המסך של המייל בחשבון האינסטגרם שלו. התגובות שקיבל, הבהירו לו שהוא נפל קורבן למתיחה.
"אחרי קבלת המיילים פרסמתי בסטורי באינסטגרם תמונה שהכנתי למקרה שאכנס למוקדמות", אמר מארי בשיחה עם אתר RMC. "בנוסף הראיתי את זה לאנשים בסביבה שלי ולטניסאי נוסף שהיה על תקן רזרבה. אבל אז, זמן קצר לקראת המשחק, ירדתי למגרש האימונים ואז מנהל הסיור של הטורניר הגיע. הוא שם יד על הכתף שלי, ואני חייכתי לעברו, אבל אז הוא אמר לי 'מצטער, אני לא מבין מה קרה. אין לי מושג מי שלח לך את ההודעות האלה, אבל זה לא אנחנו'. בהתחלה חשבתי שהוא צוחק עליי, לא האמנתי לו. ואז הבנתי שאף שחקן לא פרש – והוא דובר אמת".
כשנשאל מה הוא מתכוון לעשות בנדון, השיב מארי: "אני הולך להגיש תלונה. הבחור עשה לי את זה פעמיים. הוא לא חי את הסיפור שאני חי. זו העבודה שלי, התשוקה שלי. אני חי טניס כל יום. ההודעה הזאת שינתה את חיי, זה היה חלום חיי להשתתף באליפות ארצות הברית הפתוחה, בארבעה טורנירי גראנד סלאם".
"אסור לשחק עם רגשות של אנשים בצורה כזאת", סיכם. "זה נזק מוסרי ותדמיתי. אני אגיש תלונה במשטרה כי אני רוצה שהמקרה הזה ישמש דוגמה לכל הסטוקרים ברשתות".
בהודעה שלישית שקיבל, הבין הטניסאי שמדובר לא רק במתיחה אלא גם בנקמה מצד המותח: "אני לא בטוח לגבי מי זה ואני לדעת מי הוא. אני רוצה לראות את הפרצוף שלו. ואני רוצה שהוא ישלם. אם הוא ישלם 500 דולר, לא הייתי לוקח אותם לדעתי. אני רוצה שייענש כי הוא מטריד אנשים ברשת, גונב זהות של אנשים ומשחק ברגשות שלהם".