הימים האחרונים בהפועל באר שבע סימלו את מה שהקבוצה הולכת לעבור עד סוף העונה. זה היה יכול להסתיים בהדחה מוקדמת בגביע המדינה ובהתרחקות משמעותית ממכבי חיפה שבמקום הראשון. במקום זאת בבירת הנגב ידעו מהי חשיבות שני המשחקים הקרובים, והמאמן אליניב ברדה הביא רוח חדשה לשחקנים ולקהל שהגיע בהמוניו.
שחקן העבר לא הגיע מרצונו, אך בא לקראת המועדון ולקראת אלונה שהתעקשה שהוא יאמן. המשחק מול מכבי פתח תקווה היה בעיקר משחק של הקרבה מכיוון שברדה העביר רק אימון אחד לפני ההתמודדות. במשחק עצמו לא ראו יכולת שונה מזו של רוני לוי, הקהל הרב שהגיע עקב עזיבתו של לוי (יותר מ־3,000 כרטיסים נמכרו לאחר ההודעה על הפיטורים) עודד והיווה חלק חשוב בניצחון החשוב והעלייה לחצי הגמר.
1 צפייה בגלריה
שחקני ב"ש חוגגים
שחקני ב"ש חוגגים
שחקני ב"ש חוגגים
(צילום: הרצל יוסף)
לקבוצה לא היה זמן רב להתכונן גם למשחק הנוכחי, אבל ברדה הספיק לעשות כמה שינויים בהרכב. האווירה בטרנר הייתה שונה, אווירה של שינוי חיובי. המאמן החדש לא היסס וביצע כמה שינויים מעניינים, כמו לשחק עם אספרייה כחלוץ או להעביר את אל־חמיד לעמדת הקשר האמצעי. בסופו של דבר איבוד הנקודות של מכבי חיפה והניצחונות האחרונים רק הגבירו את הרעב של האדומים שעוד חולמים על תואר. המרחק בינם לבין מכבי חיפה עומד על שש נקודות בלבד ובמועדון יודעים שצריך לנצל את התקופה הרעה של האלופה ולקחת נקודות חשובות. שלא נשכח שבאר־שבע גם בחצי גמר גביע המדינה, שם תפגוש את מחזיקת הגביע מכבי ת"א.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.