דיווח מונדיאל אורי קופר
(צילום: נויל האריס)
אלופת העולם צרפת תעלה ביום ראשון (17:00) לגמר המונדיאל מול ארגנטינה, ותנסה להפוך לנבחרת הראשונה שזוכה פעמיים ברציפות בגביע העולם מאז שברזיל של פלה עשתה זאת ב-1958 ו-1962. לצערה, היא עלולה להגיע למשחק החשוב ביותר במצב שהוא רחוק מאידיאלי.
מונדיאל 2022 ב-ynet - היכנסו למתחם המיוחד
ב’לאקיפ’ פורסם היום (שישי) כי רפאל וראן ואיברהימה קונאטה, צמד הבלמים שפתחו והצטיינו מול מרוקו בחצי הגמר, הצטרפו לרשימת החולים בסגל הטריקולור. על פי הדיווח הם אמורים להיות כשירים, אך הצוות הרפואי של הנבחרת עוקב מקרוב ובדאגה. גם קינגסלי קומאן החמיץ אימון אתמול בשל מחלה, אך היום הוא כבר חזר לאימונים. פרט אליהם נעדרו מהאימון גם תאו הרננדז (חבלה בברך) ואורליאן טשואמני (חבלה בירך).
2 צפייה בגלריה
רפאל וראן שחקן נבחרת צרפת
רפאל וראן שחקן נבחרת צרפת
עוד שחקן חשוב שנדבק. וראן
(צילום: AP)
כזכור, בחצי הגמר מול מרוקו נאלצה צרפת להסתדר ללא דאיו אופמקאנו ואדריאן ראביו שנעדרו בשל מחלה. הבלם ישב בספסל ולא שותף, והקשר כלל לא נכלל בסגל.
בעקבות גל החולים, בצרפת מדווחים שבנבחרת החלו לנקוט באמצעי זהירות כמו מסיכות. ב"לאקיפ" טענו שהסיבה להיעדרות של אופמקאנו וראביו היתה המיזוג באצטדיון שגרם להם להתקרר.
מאמן הנבחרת דידייה דשאן התייחס לסוגייה, ומיהר להרגיע: "אנחנו לא מודאגים. בימים האחרונים חלה ירידה בטמפרטורה בקטאר. יש לנו כמה מקרים של שפעת אבל אנחנו נוקטים בזהירות על מנת שהיא לא תתפשט. שחקנים עשו מאמץ כביר על המגרש וסבלו מזה ישר אחרי המשחק, הגוף חלש וחשוף יותר למחלות".
2 צפייה בגלריה
דידייה דשאן מאמן נבחרת צרפת
דידייה דשאן מאמן נבחרת צרפת
"אנחנו לא מודאגים". דשאן
(צילום: AP)
דשאן נשמע בטוח בכך שאופמקאנו וראביו יהיו כשירים למשחק הגמר. "דאיו יהיה כשיר. מאז שבת הוא לא הרגיש טוב לשלושה ימים... והייתה לזה השפעה על החוזקה שלו", אמר המאמן. "בהתחשב במשחק הקשה שהיה לנו, בחרתי שלא לשתף אותו, ולשחק עם קונאטה במקומו. ראביו היה חולה. יש לנו מספיק זמן לנוח אז הוא אמור להיות טוב יותר וכשיר ליום ראשון".
אורליאן טשואמני התייחס גם הוא למצב אמר: "אנחנו יותר זהירים עכשיו. יש יותר אלכוג'ל על השולחנות, אנחנו מקווים שכולם יהיו בריאים עד הגמר כי אנחנו רוצים את כל הכוח שעומד לרשותנו".