סערה גדולה בנבחרת השחייה של אוסטרליה למשחקי חבר העמים הבריטים. שני האקסים קייל צ'אלמרס ואמה מקאון זכו ביחד (עם וויליאם יאנג ומולי אוקלגן) במדליית זהב במקצה 100X4 מעורב גברים ונשים.
צ'אלמרס ומקאון יצאו בעבר, בעוד האחרונה יוצאת עכשיו עם שחיין אחר בשם קודי סימפסון, שיצא בעבר עם מיילי סיירוס, בלה ת'ורן וג'יג'י חדאד. אחרי שהארבעה זכו במדליה היו כמה סצנות די מביכות כשצ'אלמרס שמר על מרחק ממקאון, שזכתה בשבע מדליות במשחקים האולימפיים בטוקיו, כולל ארבע מזהב.
3 צפייה בגלריה
שחייני נבחרת אוסטרליה אמה מקאון, מולי אוקלגן, קייל צ'אלמרס, וויליאם זו יאנג
שחייני נבחרת אוסטרליה אמה מקאון, מולי אוקלגן, קייל צ'אלמרס, וויליאם זו יאנג
רגעים קצת מביכים. מקאון (משמאל) עם האקס צ'אלמרס (שני מימין)
(צילום: גטי אימג'ס)
השניים אפילו לא לחצו ידיים אחרי שהבטיחו את מדליית הזהב בתחרות שנערכת בבירמינגהאם וצ'אלמרס אפילו נראה משוחח עם אנשי הנבחרת הקנדית. לאחר מכן, בריאיון לטלוויזיה הוא וידא שיאנג ואוקלגן עומדים בינו לבין מקאון. גם בריאיון עצמו הוא לא התייחס אל מקאון.
אם זה לא מספיק, אז בן הזוג הנוכחי של מקאון, קודי סימפסון, נמצא גם בבירמינגהאם כדי להתחרות. סימפסון עצמו הוא כוכב פופ, שליווה בעבר את ג'סטין ביבר והפך למופע החימום שלו. הנער האוסטרלי הוציא ארבעה אלבומי סולו והפך לכוכב ואף זכה לכינוי "ג'סטין ביבר הבא". הוא יצא לסיבובי הופעות ברחבי העולם והכניס מיליוני דולרים ממכירות מרצ'נדייז. סימפסון אפילו שיחק בתפקיד ראשי במחזמר בברודוויי. הוא גם כיכב ב"רוקדים עם כוכבים" הגרסה האמריקאית. ב-2019 הוא החליט לקחת פסק זמן מכל זה וחזר לשחות בצורה תחרותית.
באפריל, במהלך המבחנים האוסטרלים, עלו טענות נגד צ'אלמרס שניסה לדחוף את סימפסון מהנבחרת האוסטרלית כשהודיע שהוא יתחרה ב-50 מטר פרפר במשחקי חבר העמים הבריטים, אותו משחה בו סימפסון התחרה. שני השחיינים בסופו של דבר הצליחו להשיג את המקום ב-50 מטר פרפר, אבל לא הצליחו לעלות אל הגמר במשחקים עצמם.
3 צפייה בגלריה
קודי סימפסון שחיין אוסטרלי עם אמה מקאון
קודי סימפסון שחיין אוסטרלי עם אמה מקאון
עם הנוכחי. מקאון וסימפסון
(צילום: גטי אימג'ס)

3 צפייה בגלריה
קייל צ'אלמרס שחיין אוסטרלי
קייל צ'אלמרס שחיין אוסטרלי
"זה אומר יותר מעוד חגיגה רגילה". צ'אלמרס אחרי הזכייה בזהב ב-100 מטר חופשי
(צילום: גטי אימג'ס)
צ'אלמרס, שבעצמו זכה בשלוש מדליות בטוקיו ובשלוש במשחקים האולימפיים בריו 2016 (כולל זהב ב-100 מטר חופשי), כעס מאוד על כל הפרסומים והעלה פוסט זועם לאינסטגרם, בו כתב: "הלילה זו נקודת שבר מבחינתי. אני נער הפוסטר שלכם מ-2016 ועכשיו הנוול שלכם ב-2022. אני מבקש מכם להפסיק לכתוב כותרות שגויות, אחרת אני אפרוש". צ'אלמרס הוסיף: "חלק מהשאלות פוגעות בחבריי לנבחרת ומספיק זה מספיק".
הלילה, אגב, צ'אלמרס זכה במדליית הזהב ב-100 מטר חופשי, ולאחר מכן הרים את גופו מעל פני הבריכה וסימן תנועת השתקה. "חשבתי על זה לפני כן", הוא הודה בסיום, בדרך כלל אני חוגג בצורה עוצמתית יותר, אבל זה משמעותי יותר מעוד חגיגה. זה מיוחד לזכות, אבל לרוע המזל אני חושב שקשה ליהנות מהרגע אחרי כל מה שקרה. זה הופך את הרגע למאתגר יותר. אני שמח שהצלחתי לנטרל את כל זה ולזכות במדליית הזהב הלילה. אני מקווה שזו תהיה נקודת למידה עבור כולם ושאף אחד לא יעבור את מה שאני עברתי".