מכבי חיפה ניצחה את מכבי נתניה 1:4 במחזור הראשון בסמי עופר אחרי פיגור של 1:0. כמה ימים קודם היא עלתה לשלב הבתים בליגת האלופות אחרי תיקו 2:2 פנומנלי מול הכוכב האדום במגרש שהוא סיוט עבור כל קבוצה, עם שני שערים שאחד יותר הזוי מהשני (בשניות האחרונות של המחצית הראשונה אחרי פנדל שהוחמץ עם כדור ששינה כיוון ונכנס, ואחרי שער עצמי פסיכי שבויים על ידי אלילי הכדורגל).
חברים, יש כאן קבוצה מכושפת שלועגת לחוקי יחסי הכוחות. עם מאמן משכמו ומעלה כמו ברק בכר, עם בעלים רעב דוגמת יעקב שחר, עם שחקנים מלאי חשק וכישרון, ובעיקר עם אוהדים שמכניסים טירוף שלא נראה כמוהו. אני מעז להגיד בסיפא של דבריי שמכבי חיפה תעפיל לשלב ה-16 האחרונות בליגת האלופות (בית משוגע עם פריז סן ז'רמן, יובנטוס ובנפיקה).
1 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה חוגגים
(צילום: גיל נחושתן)
אוקיי, בואו ננשום רגע. צריך לפרגן לקבוצה הזאת. צריך להוריד הכובע בפני יענקל'ה שמשקיע ומשקיע בלי חשבון. צריך להוריד את הכובע בפני האוהדים הנפלאים שמצביעים ברגליים וקונים מינויים וממלאים את היציעים ומאמינים בקבוצה ודוחפים את השחקנים לתת הצגות. כן, חד משמעית צריך לפרגן. כל אוהד כדורגל בישראל צריך להיות גאה בקבוצה הזאת. אני אומר לכם שמכבי חיפה עולה לשלב 16 האחרונות בליגת האלופות, תגזרו ותשמרו. בהצלחה!
גם אתם רוצים להיות פרשנים? תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.