טום בריידי אמנם הצהיר בפברואר האחרון כי הוא "פרש מה-NFL לתמיד", אבל זה לא אומר שהוא סיים עם הפוטבול האמריקאי. פחות משבועיים לאחר שדווח ב-ESPN כי הסופרסטאר האגדי נכנס ל"שיחות" על כניסה ללאס וגאס ריידרס, הקבוצה הודיעה הלילה (בין שני לשלישי) כי הוא ירכוש אחוז קטן מבעלות המועדון.
"הגענו להסכמה שטום בריידי יהפוך לשותף והגשנו את זה לאנשי ה-NFL לאישור", אמר בעלי הריידרס, מארק דייוויס. "אנחנו נרגשים שהוא יצטרף אלינו". עבור בריידי מדובר בקבוצת ספורט שנייה בלאס וגאס אליה הוא נכנס כשותף, לאחר שכבר רכש בשנה האחרונה נתח מבעלות לאס וגאס אייסס מה-WNBA.
2 צפייה בגלריה
טום בריידי
טום בריידי
חוזר לליגה, הפעם כבעלים. בריידי
(צילום: AP)
זו לא הפעם הראשונה שבריידי ניסה לרכוש חלק מקבוצת NFL. לאחר הפרישה הראשונה שלו מטמפה ביי ב-2021, הקוורטרבק האגדי ניסה להפוך לבעלי מיאמי דולפינס, שעבורה רצה לשחק במהלך הקריירה. מיאמי נענשה מאוחר יותר על ידי ה-NFL על "מעורבות לא נאותה" עם בריידי בזמן שהיה עדיין חתום בחוזה עם טמפה ביי.
בריידי הוא כמובן אחד מהאייקונים הגדולים בתולדות הספורט אמריקאי. הוא שיאן הזכיות בסופרבול עם שבע כאלו. הוא זכה שש פעמים עם ניו אינגלנד פטריוטס, בה שיחק בין השנים 2000 ל-2020, מאז החל את דרכו ב-NFL. את התואר הנוסף השיג במדי טמפה ביי ב-2021. השנה, לאחר שהקבוצה שלו הפסידה ללוס אנג'לס ראמס בפלייאוף, הודיע שוב על תליית הקסדה.
2 צפייה בגלריה
טום בריידי
טום בריידי
זו לא הפעם הראשונה שבריידי ניסה לרכוש חלק מקבוצת NFL
(צילום: רויטרס)
מדובר כידוע בסיפור סינדרלה של ממש. הוא הגיע משום מקום. קוורטרבק שלישי במישיגן, בחירה 199 בדראפט, לקח קבוצה שאף אחד לא ספר לשש אליפויות, ועוד קבוצה שלא הייתה לה שום היסטוריה עד שבריידי החליט לעבור אליה לאליפות בעונה הראשונה שלו שם. טווח האליפויות שלו מכסה 20 שנה, בליגה שממוצע ההישרדות של שחקנים בה הוא פחות מארבע שנים.