אנשים רבים עדיין מופתעים מכך שדני אלבס שיחק העונה בהצלחה בברצלונה, וממשיך לפתוח בהרכב נבחרת ברזיל. אבל בגיל 39, אף אחד לא עושה לו טובה. הוא הרוויח את זה.
לרוב התרגלנו לכך ששחקן כדורגל שמגיע לגיל 39 תולה את נעליו. אך במקרה של דני אלבס זה לא יכול לקרות. הוא אפילו קיבל יותר מוטיבציה ממה שקרה העונה: המגן הימני חזר ב-12 בנובמבר 2021 מסאו פאולו לבית האמיתי שלו, הקבוצה שהעניקה לו יחס חם במשך שנים והוא החזיר לה בביצועיו על כר הדשא.

1 צפייה בגלריה
דני אלבס
דני אלבס
דני אלבס
(צילום: AP)

דני אלבס הוא מנהיג באישיותו, שסוחף אחריו כל כך הרבה אנשים שמחזירים לו אהבה. יש לו ראיית משחק חדה שמשפיעה לטובה על הקבוצה. ב-6 בפברואר, 2022, לאחר מהלך מרשים של קבוצתו, דני אפילו מצא את הרשת, שער הבכורה בברצלונה בקדנציה השנייה, והוכיח שהוא לא מתכוון לפרוש כל כך מהר.
ברצלונה בדרך כלל מסתערת על כל תואר אפשרי, לוקחת אליפויות וזוכה במפעלים אירופיים, אולם השנה היא נראתה חושך. עושה רושם שברצלונה צריכה לחשב מסלול מחדש ולחשוב איך היא בונה את עצמה לקראת ההמשך. הדור הצעיר והמוכשר שלה שכל כך רעב להצלחות ממתין להזדמנות. שחקנים חדשים ומוכשרים כמו פדרי וגאבי שנתנו הרבה אור ותקווה העונה לקבוצה. אמנם זה לא הביא עדיין את התוצאות המיוחלות, אבל רואים התחלה של שינוי. ובתוך זה, כולנו תקווה שדני אלבס ימשיך לעוד עונה בברצלונה, כי איתו הטירוף על כר הדשא פשוט לא נגמר. הוא בוודאי יוכל לעזור לדור הצעיר להמשיך לגדול ולהתפתח במטרה להוביל את הקבוצה בהמשך להצלחות. נראה שדני ימשיך להוות עוגן לקבוצה עוד שנים רבות גם בצוות המקצועי.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.