אני צופה בכדורגל הרבה שנים, ומזמן לא ראיתי משחק שהיה כ"כ במעמד צד אחד בליגת האלופות כפי שראיתי בגומלין בין מנצ'סטר סיטי לריאל מדריד - האלופה הגאה והיוצאת.
לא כך ציפינו לראות את ריאל מדריד, במשחק שהיה אמור להיות הצ'אנס האחרון שלה להוציא משהו חוץ מגביע המלך מהעונה העגומה הזו. לעניות דעתי, המחצית הראשונה הייתה אחת החד צדדיות ביותר בליגת האלופות אי פעם. זו הייתה השפלה במלוא מובן המילה מצד סיטי, שהציגה כדורגל משובח מבית היוצר של פפ גווארדיולה. לא זכור לי שראיתי את ריאל מדריד בצורה הזו – חסרי נשמה, ללא מנהיגות על המגרש, ללא מנהיגות על הקווים- בקיצור, רוח רפאים. הבלאנקוס לא בעטו ולו פעם אחת לשער של סיטי במחצית הזו. איך זה קורה במשחק כ"כ חשוב?

1 צפייה בגלריה
מנצ'סטר סיטי ריאל מדריד
מנצ'סטר סיטי ריאל מדריד
ריאל מדריד
(צילום: EPA/ADAM VAUGHAN)

לא הצלחתי להבין מה חשב לעצמו קרלו אנצ'לוטי כאשר הוציא את שחקני הקישור שלו והכניס מגינים במקום מודריץ' וקרוס במחצית השנייה. זה היה שיא ההשפלה, הוא למעשה אמר לעצמו ולשחקנים – מבלי שידבר כמובן – "זה לא שלנו, בואו נצא עם תוצאה מכובדת מהסיוט הזה ונחזור למדריד עם קצת צבע בפנים". ובכל זאת לא הצליח לו... הם חזרו עם פנים חיוורות. ההתקפה שלהם לא הייתה קיימת, שלא לדבר על הקישור המופלא - עד למשחק הזה. נראה שאנצ'לוטי ויתר על המשחק עוד לפני שהתחיל, אבל לא ככה מסיימים משחק בחצי גמר האלופות, ועוד כאשר מדובר בריאל מדריד, האלופה המכהנת.
נראה לי שהכוכב של ריאל מדריד בליגת האלופות הולך ודועך. אולי מהמשחק הזה תצא השושלת החדשה של ליגת האלופות שתשלוט במפעל הזה בשנים הבאות. סיטי נראית כמו פייבוריטית מובהקת לקראת הגמר מול אינטר – אבל מי יודע... במשחק אחד הכל יכול לקרות. זוכרים את ברצלונה נגד מילאן ב-1994? נחכה ונראה.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.