אכזבה לנובאק ג'וקוביץ'. ב-ESPN ובתקשורת הסרבית מדווחים היום (רביעי) כי שיאן הזכיות בטורנירי הגראנד סלאם, שנאלץ לפרוש מרולאן גארוס בעקבות פציעה בברכו, צפוי לפספס גם את טורניר ווימבלדון.
הסרבי עבר אתמול בדיקת MRI בה התברר כי הוא קרע את המיניסקוס בברך ולא צפוי לחזור בזמן לטורניר שייערך באנגליה בתחילת החודש הבא. כזכור, ג'וקוביץ' נפצע במהלך המשחק נגד פרנסיסקו סרונדולו הארגנטינאי בסיבוב הרביעי בצרפת, אך בכל זאת המשיך לשחק ואף ניצח בחמש מערכות. עם זאת, הפציעה הזו גבתה ממנו מחיר גדול והוא נאלץ להודיע על פרישתו מהטורניר.
1 צפייה בגלריה
ג'וקוביץ'
ג'וקוביץ'
יחזור בזמן לאולימפיאדה? ג'וקוביץ'
(צילום: REUTERS/Yves Herman)
כעת, נותר לתהות האם 'נולה' יצליח להחלים עד תחילת טורניר הטניס במשחקים האולימפיים בפריז, שצפוי להתחיל ב-27 ביולי - עוד קצת פחות מחודשיים.
במסיבת העיתונאים בסיום משחקו האחרון ברולאן גארוס רמז ג'וקוביץ' על כוונתו לפרוש. "אני עד עכשיו לא יודע איך ניצחתי", סיפר הסרבי. "לא יודע מה יקרה מחר, אם בכלל אצליח לעלות על המגרש ולשחק. מקווה שכן, אבל בואו נראה מה יהיה".
"בשבועות האחרונים אני מרגיש אי נוחות בברך ימין, אבל עד המשחק הזה לא היו בעיות גדולות", הסביר ג'וקוביץ'. "הסוף המאוחר של המשחק האחרון לא עזר להחלמה, אבל הרגשתי די טוב בהתחלה. בסט השלישי של המערכה השנייה החלקתי. לקחתי פסק זמן רפואי, ניסיתי לחזור, אבל הפציעה הפריעה לי במשחק. לא הייתי בטוח אם כדאי להמשיך, בסוף העברתי את המערכה הרביעית והחמישית בלי כאבים".
איך תיראה ההתקפה של ריאל מדריד עם אמאבפה?
(ONE)