מה דעתכם על מצב האוהד הישראלי? שעות המשחקים, מחירי הכרטיסים, הפקקים האיומים. כתבו לנו לקיק!
כאוהד מכבי תל אביב בכדורסל חוויתי כבר הכל" כאב ההפסדים בגמרים, גאווה לאומית כשהלמנו בדב הסובייטי במשחקים בבלגיה, השמחה האדירה של זכיות בגביעי אירופה, ישראלים וזרים מופלאים בדרך כלל שהיו חלק מהמושג המיתולוגי "חורף חם". כל זה שייך להיסטוריה.
כיום, כל מה שנשאר ממועדון הפאר הצהוב זו קטסטרופה והיסטריה. רק דוגמה, ברשותכם, מההפסד האחרון לזניט סנט פטרסבורג. כשצ'אבי פסקוואל וכל העולם ואחותו יודעים שסקוטי ווילבקין ייקח את הזריקה האחרונה (וכרגיל יחטיא), האם לא עבר ליאניס ספרופולוס בראש לעשות "הבה נתחכמה לו", להשאיר את ווילבקין על הספסל, לערבב ולבלבל?

1 צפייה בגלריה
שחקני מכבי ת"א באימון
שחקני מכבי ת"א באימון
שחקני מכבי ת"א באימון
(צילום: אורן אהרוני)

מכבי ת"א במודל הנוכחי היא חרפה שמביישת את המועדון המיתולוגי, ולא לחינם שחקנים בזים לה ומסרבים להגיע. המנהל המקצועי, צוות האימון ומרבית השחקנים הם זרים, והקבוצה נטולת נשמה וזהות. השחקנים הישראלים שבסגל כמעט לא רואים פרקט במשחקים באירופה.
רק מעבר למודל הליטאי והסרבי יחזיר את מכבי לימי הזוהר - כלומר, להחזיר את הזהות המקומית עם בנייה על שחקנים ישראלים ומיעוט זרים. יפתח זיו, עוז בלייזר, רומן סורקין, עידן זלמנסון, תומר גינת, גבי צ'אצ'אשוילי, דורי סהר וארבעה שחקני חיזוק בלבד בעמדות הפנים והגארד - כך צריך להיראות הסגל. גם גל מקל יתקבל בברכה עם הניסיון שלו, וכך מכבי ת"א תחזור להיות קבוצה ישראלית צברית. ואם לאדון ניקולה וויצ'יץ' יש בעיה עם זה, הוא מתכבד להתעופף חזרה לקרואטיה, יופי של מנוחה תהיה לו שם.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.