משחקי רבע הגמר באליפות ארה"ב הפתוחה שוחקו הלילה (בין רביעי לחמישי), ובסופם הושלמה תמונת חצי הגמר בטורניר היוקרתי.
בגברים, אחרי שנקבע כי שפרנסיס טיאפו (20 בעולם, ארה"ב) יתמודד נגד טיילור פריץ' (12, ארה"ב), ג'ק דרייפר (25, בריטניה) ניצח את אלכס דה מינור (10 בעולם) והצטרף לארבעת הגדולים, שם ימתין לו המדורג מספר 1 בעולם, יאניק סינר, שהדיח את דניל מדבדב (5 בעולם, רוסיה).
5 צפייה בגלריה
ג'ק דרייפר
ג'ק דרייפר
ריצה נהדרת. דרייפר
(צילום: AP Photo/Kirsty Wigglesworth)
בנשים, ארינה סבאלנקה (2, בלארוס) תתמודד מול אמה נבארו (13, ארה"ב), וקרולינה מוחובה (צ'כיה, 52) שניצחה את ביאטריס חדד מאיה, תתמודד נגד ג'סיקה פגולה (6, ארה"ב) שהפתיעה את איגה שוויונטק (1, פולין).

גברים

דרייפר הגיע לרבע הגמר לאחר שלא שמט אף מערכה במהלך האליפות אבל עם מאזן מאוד מדאיג מול האוסטרלי דה מינור, לו הפסיד בכל שלושת המפגשים ביניהם עד היום. בסופו של משחק, הבריטי המשיך בריצה הנהדרת שלו עם ניצחון 3:6, 5:7, 2:6, והבטיח לעצמו כרטיס ראשון בקריירה לחצי גמר גראנד סלאם, שם תמתין לו משוכה מאתגרת בדמות המדורג 1 בעולם, סינר.
עבור האיטלקי בן ה-23 רבע הגמר היה תקרת הזכוכית באליפות ארה"ב, עד הלילה. הניצחון 2:6, 6:1, 1:6, 4:6 על מדבדב נותן לו לראשונה כרטיס לארבעת הגדולים בטורניר. מנגד, הרוסי נעל ערב מאכזב במיוחד, כשניצח 13 משחקונים בלבד בהפסד השלישי שהוא רושם השנה נגד סינר.
5 צפייה בגלריה
יאניק סינר
יאניק סינר
שבר תקרת זכוכית. סינר
(צילום: AP Photo/Adam Hunger)
5 צפייה בגלריה
קרולינה מוחובה
קרולינה מוחובה
לא מפסיקה להפתיע. מוחובה
(צילום: TIMOTHY A. CLARY / AFP)

נשים

מוחובה, שהפכה להפתעת הטורניר אחרי שהדיחה בשמינית הגמר את האיטלקיה ג'סמין פאוליני, המשיכה את המומנטום גם מול ביאטריז חדד מאיה הברזיליאית. אחרי מערכה ראשונה חד צדדית, איבדה הצ'כית ארבעה משחקונים בשנייה בדרך לניצחון 1:6, 4:6.
5 צפייה בגלריה
ג'סיקה פגולה
ג'סיקה פגולה
פגולה ושוויונטק בסיום
(צילום: Luke Hales/Getty Images)
5 צפייה בגלריה
ג'סיקה פגולה
ג'סיקה פגולה
פגולה חוגגת העפלה ראשונה לחצי גמר גראנד סלאם
(צילום: KENA BETANCUR / AFP)
בשלב ארבע הגדולות תתמודד מוחובה נגד ג'סיקה פגולה. הלילה זאת הייתה ההופעה השביעית שלה ברבע גמר גראנד סלאם אלא שהפעם היא לא ירדה עם דמעות אחרי שניצחה 2:6, 4:6 את המדורגת 1 בעולם ומי שהייתה אלופת ארה"ב לשנת 2022, שוויונטק. "תודה לאל שהצלחתי לעשות את זה, וסוף סוף - סוף סוף! - אני יכולה לומר שאני משחקת בחצי גמר", אמרה. "לעשות את זה בפריים טיים, מול השחקנית מספר 1 בעולם, זה מטורף. אבל ידעתי שאני יכולה לעשות את זה, פשוט הייתי צריכה לצאת למגרש ולעשות את זה".
פורסם לראשונה: 23:42, 04.09.24