נבחרת ישראל ממונס דאבור (ולהפך)

סיפורו של מונס דאבור הוא אחד הסיפורים העצובים שהיו בספורט הישראלי. החלוץ העלה פוסט מתריס לפני מבצע "שומר החומות" וההמשך ידוע: שריקות בוז צורמות במהלך כל נגיעה שלו במשחקי הנבחרת, ולחץ ציבורי שהוביל לפרישתו מהמדים הלאומיים, כשהוא עדיין בשיא הקריירה שלו ומשחק בהופנהיים הגרמנית.
4 צפייה בגלריה
מונס דאבור
מונס דאבור
היה אפשר לעצור את כדור השלג הזה בכמה הזדמנויות. דאבור
(צילום: עוז מועלם)
היה אפשר לעצור את כדור השלג הזה בכמה הזדמנויות. דאבור היה יכול לפנות לקהל ולבקש סליחה כמו שצריך, אבל אולי הוא לא הרגיש שיש לו גב מהנבחרת ומההתאחדות לכדורגל. אולי דאבור הרגיש שדוחקים אותו החוצה, אז הוא יצא לבד. פספוס ענק.

נבחרת ישראל מליאור רפאלוב

ליאור רפאלוב פרש מהמדים הלאומיים בחודש מארס האחרון. הוא עשה את זה כי פשוט התעלמו ממנו במשך שנים ארוכות. למרות קריירה מדהימה בבלגיה, למרות שגם בגיל 36 הוא עדיין משחק בקבוצה גדולה כמו אנדרלכט, למרות שאין לנו עומק מרשים במיוחד בעמדה שלו - פעם אחר פעם הוחלט לוותר על שירותיו. יש לו 40 הופעות במדי הנבחרת, המספר הזה היה צריך להיות הרבה יותר גבוה.
4 צפייה בגלריה
ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב
קריירה ראויה להערצה. רפאלוב
(צילום: AFP)
הקריירה של רפאלוב ראויה להערצה, הוא נשאר בליגה הבלגית החזקה עונה אחרי עונה והפך לאחד הזרים הבולטים שם. בכל קבוצה שבה שיחק הוא זכה להצלחה, אולם בישראל לא מעריכים אותו. לא ברור למה. זה לא שיש לנו כאן שורה של שחקני על.

איגוד הכדורסל מעודד קטש

עודד קטש החזיר לנבחרת ישראל את החיוך ואת שמחת החיים אחרי הכישלון ביורובאסקט ב-2017, אז הנבחרת לא עברה את שלב הבתים למרות שאירחה את הטורניר. קטש נתן את המפתחות לדור הצעיר של הכדורסל הישראלי ובנה את הנבחרת בדמותו, נבחרת שהיה כיף לראות אותה משחקת והביאה גם תוצאות ממש לא רעות. נבחרת ששיחקה בצורה קבוצתית, בדיוק ההפך ממה שראינו ביורובאסקט 2017.
4 צפייה בגלריה
עודד קטש בתדרוך בפסק זמן
עודד קטש בתדרוך בפסק זמן
התהליך של הנבחרת נקטע באמצע. קטש
(צילום: FIBA photos)
בשל סכסוך כספי הוחלט להיפרד מקטש ולמנות במקומו את גיא גודס. התהליך של הנבחרת נקטע באמצע, ואת התוצאות ראינו ביורובאסקט האחרון: עוד הדחה בשלב הבתים אחרי שני ניצחונות בלבד מול שלושה הפסדים. חזרנו אחורה חמש שנים ושוב צריך להתחיל הכל מההתחלה. לא חבל?

תקשורת הספורט מזיו אריה

התקשורת (וכותב שורות אלה בתוכה) לא הבינה נכון את מאמן הפועל ירושלים בעונה שעברה, והרבתה לצחוק עליו בשל האמירות הלעיתים די משונות שלו (לא רגילים כאן לחוש הומור) ועל הקבוצה שלו, ששרדה בקושי בליגת העל והציגה כדורגל רע. אולם העונה חל מהפך: זיו אריה והפועל ירושלים צדקו לאורך כל הדרך, האדומים בהחלט עברו תהליך שהגיע לשיאו העונה.
4 צפייה בגלריה
זיו אריה
זיו אריה
העונה חל מהפך. אריה
(צילום: עוז מועלם)
הפועל ירושלים של זיו אריה מציגה כדורגל שוטף והתקפי, וכבשה את המקום השני בליגה עם ניצחונות מרשימים כמו 0:3 על מכבי חיפה ו-1:3 על הפועל ת"א. יכול להיות שכמעט פספסנו את המאמן הגדול הבא, מזל שהפועל ירושלים האמינה בו.