השבוע הסתיים לו עוד חלון העברות, אך זה לא היה סתם עוד חלון - התרחשו בו העסקאות הכי בלתי צפויות שאנחנו אוהדי הכדורגל יכולנו לחשוב עליהן. אז בואו נדבר על כמה מהן.
לאו מסי לפ.ס.ז': ההעברה המדהימה ביותר בחלון ההעברות. הכוכב הבלתי מעורער של ברצלונה, ששיחק בה במשך 21 שנים מאז ילדותו, עבר לקבוצת כוכבים בקנה מידה שאנחנו לא זוכרים. אין ספק שלנו, אוהדי ברצלונה, יש כבר חור בלב בצורה שלו. בינתיים בצד הצרפתי, כל החלון היווה הצהרת כוונות רצינית עם מטרה אחת - זכייה בליגת האלופות בפעם הראשונה בהיסטוריה של המועדון.

1 צפייה בגלריה
לאו מסי מרוצה בסיום
לאו מסי מרוצה בסיום
לאו מסי מרוצה בפריז
(צילום: רויטרס)

כריסטיאנו רונאלדו למנצ'סטר יונייטד: ממש בימים האחרונים של החלון, השחקן הטוב בעולם לצד מסי חזר לאהבת נעוריו מנצ'סטר יונייטד, בהעברה שמסמלת את הכוונות של המועדון שאיבד ממעמדו בליגה ובאירופה בשנים האחרונות. הצ'מפיונס, המפעל בו מתמחה רונאלדו, יכול להיות בונוס גדול, אבל הם להוטים גם לזכות באליפות ראשונה מאז סר אלכס פרגוסון עזב את הקבוצה ב-2013. רונאלדו ישתלב מצוין במערך 4-2-3-1 של אולה גונאר סולשיאר, כאשר ימוקם בתור חלוץ 9 ויסיים מהלכים כמו שרק הוא יודע - עם הקפיצה המטורפת לנגיחות ובעיטות מהחזקות בכדורגל העולמי.
ג'יידון סאנצ'ו למנצ'סטר יונייטד: ההעברה הבכירה ביותר בחלון לשחקן עד גיל 21. האנגלי שהגיע עד לגמר היורו עם נבחרת אנגליה חוזר לממלכה, שם התחיל את דרכו במנצ'סטר סיטי כנער. עכשיו הוא בצד האדום של העיר, וינסה להוכיח לסולשיאר כי למרות העומס בחלק הקדמי, הוא יכול להוסיף לו הרבה צבע לצורת המשחק. יש לו דריבל נהדר שאמור לסייע לו להפוך לחלק משמעותי בעונה של האדומים ממנצ'סטר.
דויד אלאבה לריאל מדריד: כבר בינואר היה ברור הבלם/מגן הבכיר של באיירן מינכן יעבור לבלאנקוס, אבל בקיץ התגלה שזה יהיה על חשבון סרחיו ראמוס, שעבר גם הוא לפרויקט הענק בפריז. האוסטרי יוביל את ההגנה לצד אדר מיליטאו.
רומלו לוקאקו לצ'לסי: גם אלופת אירופה התחזקה בחלון ההעברות האחרון. הבלוז רכשו מאינטר את שחקנם לשעבר לוקאקו, לדעתי החלוץ הכי מסוכן שיש היום בשוק. עם פיזיות, דריבל, סיומת מושלמת ובעיטות חזקות, הוא מהמם את הקהל בכל פעם מחדש. הוא יהיה חיזוק משמעותי עבור תומאס טוכל, וככל הנראה ידחוק הצידה את טימו ורנר, שלא פגע כל כך בשנה שעברה.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.