התאחדות הלאומית לספורט הרכיבה בישראל הודיעה היום באופן סופי ורשמי על הרכב הנבחרת שתייצג את ישראל בתחרות הקבוצתית והאישית בענף קפיצות הראווה במשחקי פאריס 2024. השמינייה (ארבעה צמדים) שניצחה וזכתה בזהב ובכרטיס האולימפי בתחרות הקריטריון בפראג לפני כ-11 חודשים תהיה השמינייה שתייצג את ישראל בתחרות האולימפית.
ארבעת הצמדים הם דניאל בלומן עם לדריאנו Z, אשלי בונד עם דונטלו 141, רובין מוהר עם גלקסי HM ואיזבלה רוסקוף עם סי. פיר 2.
1 צפייה בגלריה
רביעיית הרוכבים הישראלים דניאל בלומן, אשלי בונד, רובין מוהר ואיזבלה רוסקוף
רביעיית הרוכבים הישראלים דניאל בלומן, אשלי בונד, רובין מוהר ואיזבלה רוסקוף
רביעיית הרוכבים הישראלים דניאל בלומן, אשלי בונד, רובין מוהר ואיזבלה רוסקוף
(צילום: תומאס הולצ'בכר עבור ההתאחדות הלאומית לספורט הרכיבה)
את הנבחרת יוביל הצוות המקצועי שיכלול את השף ד'אקיפ (מאמן) האנס הורן, המאמן הלאומי יארון דובלדאם, מנהל המשלחת ד"ר עמיחי אלפרוביץ ולצדו תהיה נעמה אגמון ליכט, וארבעת הסייסים (גרום בעגה המקצועית) פיבי לגר (דניאל ולדריאנו), בריטני רפלוביץ' (אשלי ודונטלו), סמואל מויסון (רובין וגלקסי) וקנזו מארי לואיז (איזבלה וסי. פיר). בנוסף בעליהם של הסוסים גם יהיו חלק מהמשלחת.
ארבעת הצמדים קבעו גם את הקריטריון האולימפי לתחרות האישית שתתקיים לאחר התחרות הקבוצתית, אולם ההחלטה לגבי שלושת הצמדים שייצגו את ישראל בתחרות האישית תתקבל בסמוך לתחרות האישית ובהתאם להתפתחויות בתחרות הקבוצתית ולבדיקה הוטרינרית שתתקיים לאחר התחרות הקבוצתית.
עבור בלומן תהיה זו ההופעה האולימפית השלישית, אחרי שבמשחקי לונדון 2012 וריו 2016 הוא ייצג את קולומביה; עבור בונד תהיה זו ההופעה השנייה אחרי שייצגה את ישראל במשחקי טוקיו 2020 וסיימה במקום ה-11 בגמר התחרות האישית, ועבור מוהר ורוסקוף תהיה זו הופעת הבכורה האולימפית.