פעם נוספת, המצב הביטחוני משפיע גם על הספורט הישראלי. על רקע ההנחיות החדשות שהוציא אתמול (שבת) פיקוד העורף (שכוללות בין היתר הגבלת התקהלות מחיפה צפונה - עד 30 איש במקומות פתוחים ועד 300 איש במקומות סגורים), נערכים גם בכדורגל וגם בכדורסל כדי להתמודד עם המצב.
משחקה הביתי של מכבי חיפה נגד בית"ר ירושלים נדחה ממחר, וסגנית האלופה החליטה להעביר את האימון שלה הערב לפ"ת, למתחם האימונים בסירקין, זאת לאחר שאימון הבוקר בוטל. גם משחק ההשלמה בליגה הלאומית בין הפועל עפולה להפועל עכו, שהיה אמור להיערך מחר בביתה של הראשונה, נדחה.
2 צפייה בגלריה
אימון מכבי חיפה
אימון מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה באימון היום
(צילום: יאיר שגיא)
2 צפייה בגלריה
אימון מכבי חיפה
אימון מכבי חיפה
ברק בכר באימון בסירקין
(צילום: יאיר שגיא)
הפועל חיפה החליטה לבטל את אימון הבוקר שלה במתחם האימונים בקריית ביאליק, שם נחתה הלילה רקטה שפגעה ישירות בבית. גם האימון של בני ריינה בוטל בעוד הפועל עכו העבירה את אימונה למתחם חודורוב (וולפסון) של הפועל ת"א.
בכדורסל, הפועל חיפה ועירוני קריית אתא מליגת העל החליטו להעביר את שחקניהן הזרים לבתי מלון בת"א עד שהמצב הביטחוני יירגע. האימון של קריית אתא היום בוטל ומחר תתאמן הקבוצה באולם הטוטו בחולון. אתמול החליטה מינהלת הליגה להעביר את משחק רבע גמר גביע ווינר סל הערב (20:50) בין הפועל ירושלים לבני הרצליה מהיכל אנרבוקס בחדרה להיכל טוטו בחולון. הערב הוחלט להעביר לשם גם את המשחק שהיה אמור להתקיים בחדרה ביום שלישי, רבע גמר ווינר סל בין מכבי ת"א לעירוני קריית אתא. המשחק ייערך ביום שלישי בשעה 20:50 כמתוכנן.
פורסם לראשונה: 13:40, 22.09.24