זה לא היה כוחות בנתניה. זה הרגיש כמו הקרב בין דוד לגוליית, רק שהפעם לממדים כן הייתה השפעה על התוצאה. ולדימיר איביץ', שלא כהרגלו, בחר לעלות במערך התקפי עם השחקנים שכל אוהדי מכבי ת"א תמיד רוצים לראות בהרכב: ערן זהבי המוכח, אוסקר גלוך הכוכב החדש בכדורגל הישראלי, פארפה גיאגון הדריבליסט המוכשר, וג'ורג'ה יובאנוביץ' שגם אם סטיפה פריצה היה נשאר, תמיד היה נחשב לחלוץ הראשון. כשראיתי את ההרכב קצת נבהלתי מההגנה, אבל לאור העובדה שהפועל חדרה הייתה פשוט חסרת יכולת ולא סיכנה כמעט את שערו של דניאל פרץ, גם החלק האחורי עשה עבודתו נאמנה.
מילה על גלוך: התנועה עם הכדור, הסיבובים המהירים, קבלת ההחלטות הנבונה, הכוח המתפרץ לשער, יכולת הסיום הווינרית - כל אלה ועוד מסמנים את הכוכב הבא של הכדורגל הישראלי, ומכבי רק תרוויח ככל שתצליח להשאיר אותו בקבוצה ולהעלות אותו בהרכב, לפני שיימכר לקבוצה בחו"ל בכמה מיליונים. כמובן שבשביל יריית הפתיחה ופיצוח הבונקר החדרתי היינו צריכים הברקה של מי אם לא ערן זהבי, המלך הבלתי מעורער של מכבי (וגם שי האישה הייתה מרוצה מהיציע).

1 צפייה בגלריה
ערן זהבי חוגג
ערן זהבי חוגג
זהבי וגלוך
(צילום: עוז מועלם)

לאור מה שראינו בפתיחת הליגה, ניכר שהרמה של מכבי ת"א, מכבי חיפה ובאר שבע גבוה לאין שיעור משאר קבוצות ליגת העל, מה שייצור משולש חץ בין שלוש אלה, וכל שאר הקבוצות יאבקו להן שם מאחור.
אבל אני לא יכול שלא לתהות - אם איביץ' היה פותח מול ניס עם ההרכב שפתח מול חדרה, איך היה נגמר המשחק?! לצערי ולצער כל אוהדי הצהבת, לעולם לא נדע. לקראת המשחק של ב"ש-חיפה בשבת נייחל לתיקו, ורק נקווה שהמומנטום המדהים והחסר תקדים של 6 נקודות ו-0:11 בהפרש השערים בשני משחקים יימשך. יאללה מכבי!
גם אתם רוצים להיות פרשנים? תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.