בתלמוד מובא ע"י רבן שמעון בן גמליאל שאמר - "לא היו ימים טובים לישראל כחמישה עשר באב וכיום הכיפורים". האמנם, ט"ו באב מאחורינו ויום הכיפורים עוד לפנינו, אך הבשורה הטובה ביותר שנמצאת בין לבין היא ללא ספק זו שקשורה בכדורגל הישראלי, שהחל להרקיע שחקים בכל הקשור לליגיונרים, עם נציגים בכחול-לבן שיאיישו חלק נכבד בבמה המרכזית של הכדורגל האירופי והעולמי, ליגת האלופות.
ברק בכר ועומרי גלזר (הכוכב האדום בלגרד): "התנגשות הטיטאנים" תוצרת ליגת העל הישראלית. המאמן הישראלי אולי הטוב והבכיר ביותר שיש בשנים האחרונות בכדורגל שלנו, זה שלא רק קטף תארים מקומיים בבירת הנגב ובכרמל, אלא גם נודע כמושא לפחד בקרב אריות הכדורגל האיטלקי יובנטוס ואינטר, מגיע לאחת מהאימפריות הגדולות בחבל הבלקן, ומצרף אליו את יריבו וסגנו בשנתיים האחרונות, זה שגזל ממנו גביע מדינה שני אי פעם וניפץ את חלום הדאבל של מכבי חיפה - האיש שעומד בשער, עומרי גלזר.
2 צפייה בגלריה
גלזר
גלזר
גלזר
(צילום: Dragan Tesic/Crvena zvezda)
יחד, השניים מקווים להמריא עם הקבוצה מבירת סרביה לשחקים ולהביא את המועדון להישגים שלא נראו בליגת האלופות, הכל כמובן בהתחשב בהגרלת שלב הבתים. הדרך תהיה לא פשוטה, מאתגרת, אך לגמרי אפשרית ובמיוחד עבור בכר, שלימד את כולנו שחלומות אכן מתגשמים.
אוסקר גלוך (רד בול זלצבורג): היהלום הנוצץ תוצרת מכבי ת"א פותח עונה שנייה באוסטריה, ואין במה טובה יותר ללהטט ולבוא לידי ביטוי מאשר בליגת האלופות, ובמיוחד בקבוצה מלאת כישרונות כמו זלצבורג. העונה אוסקר ירצה ודאי להפיק מעצמו את המירב ובצ'מפיונס על אחת כמה וכמה בידיעה שעיניהם של רבים ברחבי תבל יהיו נשואות אליו. זלצבורג ידועה כחממה עבור צעירים כישרוניים, ואין ספק שהאקזיט שעשתה לאחרונה הקבוצה על בנימין ששקו ונואה אוקפור הנפלאים שעזבו ללייפציג ולמילאן בהתאמה, פתח את התיאבון ליתר שחקני הקבוצה, ביניהם גלוך.
אם מטרותיו והישגיו של גלוך ילכו יד ביד בעונה הנוכחית, נוכל לראות את הכישרון הצעיר מטפס מעלה בסולם החלומות האירופי עליו מפנטז כל כדורגלן (בפרט ישראלי) בתחילת דרכו.
ליאל עבדה (סלטיק): לאחר שהגיעו וגברו דיווחים כי יעזוב את סקוטלנד, עבדה יקווה להגרלה נוחה בשלב הבתים כדי לסייע לסלטיק להפיק קצת יותר ממה שהראתה הקבוצה אשתקד בצ'מפיונס. אם לא ישתנה דבר בחלון ההעברות הנוכחי ועבדה אכן יישאר לבסוף באי הבריטי, הכוכב הצעיר יצטרך לקחת על עצמו יותר גם בפן הקבוצתי וגם מבחינת התקדמות אישית בקריירה כדי להוכיח לא רק במדינות השכנות שהוא אחד הכישרונות המבטיחים, אלא גם ברחבי היבשת.
2 צפייה בגלריה
סתיו למקין
סתיו למקין
סתיו למקין
(צילום: Buda Mendes - FIFA/FIFA via Getty Images)
סתיו למקין (שחטאר דונייצק): אומרים שאת הטוב שומרים לסוף, אז גם כאן החלטנו לפרגן לאחד השחקנים המוכשרים והמבטיחים ביותר שלנו שעשה קפיצת מדרגה מדהימה. למקין, שפרץ לתודעה בהופעת בכורה במדים האדומים של הפועל ת"א באפריל 2022, היה אחד ממצטייני נבחרת ישראל בטורניר המונדיאליטו הקיץ, ומי שהחליטה לשים את ידה על הכישרון באדום היא לא אחרת מאשר חממת טיפוח מצדה השני של היבשת האירופית, שחטאר דונייצק האוקראינית בה פרץ מיודענו - מנור סולומון.
הבחירה של למקין בשחטאר וההפך עשויה להתברר כבינגו גדול לשני הצדדים, והבלם הצעיר עוד יכול לפרוח. ואם כבר במנור סולומון עסקינן, האם שאלתם את עצמכם עד כמה ניתן להגיע רחוק משחטאר במיוחד בשנים האחרונות? הרי לכם השוער המצטיין אנטולי טרובין, שעוד לפני שיחליף מילה עם למקין במסדרונות המועדון, עשוי למצוא עצמו במדי סגנית אלופת אירופה, אינטר מילאנו
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.