האם אחד הכוכבים הגדולים של עולם הסנוקר בדרך להדחה מאליפות העולם? ג'אד טראמפ נקלע לסיטואציה לא פשוטה כשהוא בפיגור 6:3 מול אנתוני מקגיל בתום הסשן הראשון ויצטרך לנצח בשבעה משחקונים מתוך עשרה היום (רביעי) ב-16:30 כדי להימנע מהדחה.
טראמפ קיבל ככל הנראה את ההגרלה הקשה ביותר מבין השחקנים המדורגים. מקגיל הסקוטי הוא שחקן מצוין שלפני שלוש שנים היה במרחק משחקון אחד מהעפלה לגמר אליפות העולם. טראמפ לא נראה טוב בפתיחת המשחק והרבה לבצע טעויות, בעוד מקגיל היה חד והשיג ברייקים של 77, 119, 87, 60 ו-59 נקודות.
2 צפייה בגלריה
שחקן הסנוקר ג'אד טראמפ
שחקן הסנוקר ג'אד טראמפ
בצרות. ג'אד טראמפ
(George Wood/Getty Images)
בחמש השנים האחרונות טראמפ הגיע לפחות לרבע הגמר בכל אחת מאליפויות העולם - וכדי להמשיך את הרצף הזה, הוא יהיה חייב לשיפור משמעותי במשחק שלו היום.
לעומת זאת, השועל הוותיק ג'ון היגינס הגיע לאליפות העולם אחרי עונה גרועה, אבל לפחות במשחק הראשון נראה שהוא השאיר את התקופה הרעה מאחוריו וניצח את דייויד גרייס בקלות 3:10.
היגינס היה חד מאוד והשיג שני סנצ'ריז ועוד שישה ברייקים של מעל ל-50 נקודות, מה שלא השאיר לגרייס, שמראש הגיע כאנדרדוג מובהק, שום סיכוי. היגינס ימתין כעת למנצח במשחק בין קיירן ווילסון וראיין דיי.
2 צפייה בגלריה
שחקן הסנוקר ג'אד טראמפ
שחקן הסנוקר ג'אד טראמפ
יצטרך להיות היום במיטבו. טראמפ
(George Wood/Getty Images)
"גרייס לא ממש נכנס למשחק ויכולתי לפתוח פער גדול", אמר היגינס, "כשאתה מתבגר, זה טוב לנצח מהר ובקלות, זה עוזר בהמשך הטורניר. אני גאה להיות כאן 25 שנים אחרי הזכייה הראשונה שלי ואני מרגיש שאני משחק טוב יותר מאי פעם".
במשחקים נוספים, גארי ווילסון ניצח 8:10 את אליוט סלסור. ג'ק ליסווסקי עלה ל-3:6 מול נופון סאנגקהאם (המשחק יושלם ב-12:00). ג'ו פרי פתח פער משמעותי ועלה ל-2:7 מול רוברט מילקינס (המשחק יושלם ביום חמישי ב-11:30).