קשרה של מכבי תל-אביב יונתן כהן הבהיר היום בפוסט (ג') שפרסם בחשבון האינסטגרם שלו כי הוא מעוניין לצאת לשחק באירופה. למרות שלא ציין זאת באופן מפורש בפוסט, כהן מכוון למעבר לקבוצת פיזה מהליגה השנייה באיטליה.
"תמיד הייתי ותמיד אהיה מכביסט בכל גופי ולכן אני חייב לעצור את מחול השדים שקורה כאן בימים האחרונים", כתב כהן, "מעולם לא האמנתי בצעדים קיצוניים ובטח שלא בלעורר אנטגוניזם, לא בתוך הקבוצה ולא מחוצה לה. תמיד אבחר בדרכי נועם".

1 צפייה בגלריה
יונתן כהן
יונתן כהן
יונתן כהן. מכוון לאיטליה
(צילום: עוז מועלם)
"כל כדורגלן צעיר יודע שהחלום הכי גדול הוא לצאת לאירופה וכשמגיעה הזדמנות צריך לקחת אותה בשתי ידיים", הסביר כהן את החלטתו, "לנצח אעריך את מה שקיבלתי ממכבי ת"א. עברתי במועדון חוויות שלא חשבתי שאחווה בחיים. עכשיו אני מרגיש שהגיע השלב להתקדם, קריירה של כדורגלן היא קצרה וצריך למקסם אותה ככל הניתן מקצועית וכלכלית".
"אני משתדל לא להקשיב לרעשי רקע, אבל אין לי ברירה. אני רוצה לפרוץ ולא יכול לתת למכשולים שניצבו בדרכי לעצור אותי", המשיך כהן, "אני בן 25, ההזדמנויות הולכות ומצטמצמות. הכי קל להקשיב לרחשים ולהגיד 'הראש שלו לא פה, הוא כבר באיטליה', אני פה והייתי פה. הראש רוצה להתפתח ולהתקדם, לא על חשבון - ולא נגד. מקווה שאקבל את מלוא ההבנה והתמיכה מהקבוצה שנתנה לי הכול ושאני נתתי לה הכול".
כהן לא יצטרף לשחקני מכבי שייצאו לסלובקיה למשחק מול ספרטק טרנבה בסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האזורית. כהן התלונן על כאבים בשריר ובמועדון החליטו לא לסכן אותו. הוא גם לא השתתף באימון הערב אתמול. בנוסף, השחקן מתמודד עם אבל משפחתי ולכן לא בטוח שהיה נכלל בסגל בכל מקרה.