פליסיו מילסון, עוד מעט בן 24, עשוי להתברר כאחד השחקנים הזרים והמשמעותיים בליגה שלנו בעונה הקרובה. שחקן הרכש שהגיע רק הקיץ לשורות מכבי ת"א מתאים כמו כפפה ליד לתוכנית שבונה רובי קין בקריית שלום, והאנגולי בהחלט יכול להיות שובר השוויון החדש בצהוב.
מלבד הרצון לשפר את המספרים שלו, שאשתקד היו נמוכים בליגה הרוסית והטורקית במדי ניז'ני נובגורוד ואנקרגוג'ו, מילסון ניחן ביכולת הנעת כדור נהדרת ומהירות שהייתה חסרה למכבי ת"א, במיוחד בעמדת הקיצוני. לאחר שפארפה גיאגון ואוסקר גלוך מצאו נחלה, כל אחד במקום אחר על המפה האירופית, נראה שמילסון הגיע בדיוק בזמן כדי לכסות את הבקע שנותר מעזיבתם של השניים. שיהיה ברור, אי אפשר ואף די מוקדם כרגע להמר רק בתחילת העונה שהאנגולי ישמש תחליף ראוי לגלוך או פארפה, אך ממה שכרגע ניתן לראות יש התאמה מלאה ומצוינת של מילסון לתבניות המשחק של מאמנו קין.

1 צפייה בגלריה
מילסון ועידו שחר חוגגים
מילסון ועידו שחר חוגגים
מילסון ועידו שחר חוגגים
(צילום: עוז מועלם )

במשחקים הבאים, שיהיו סוג של מוקש עבור מכבי ת"א (גם באירופה וגם בליגה), מה שיכריע ללא ספק יהיה הניסיון, אך גם מעט כישרון ועבודה קשה לא יזיקו. כמובן שבכל פעם שהצהובים עולים על כר הדשא, הראשון שימשוך אליו את תשומת הלב המירבית יהיה לא אחר מאשר הבחור שלובש את החולצה עם הספרה 7, ערן זהביף ודווקא מהסיבה הזו מילסון יכול להיות זה שיביא למכבי ת"א את הנקודות והשערים המכריעים ולהפתיע את כולם, כי הציפייה ממנו לעומת זהבי נמוכה למדי .
בעונה הנוכחית מכבי תשחק בצורה הכי התקפית שיש, יותר מכל עונה אחרת של הצהובים ב-6 השנים האחרונות, וזו ההזדמנות הכי טובה עבור מילסון לבלוט מעל כולם, אולי אפילו מעל זהבי האגדי ולהיות הבינגו הגדול של הטוענת לכתר.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.