האוהדים כבר היו בלחץ, היו כאלה שקראו לפטר את רובי קין, מכבי חיפה כבר הריחה קאמבק לאפשרות להעפיל למקום הראשון בטבלה והפער ההולך וקטן בהחלט אפשר להם להתחיל לפנטז על אליפות רביעית ברצף, אלא שאז הצהובים התחילו ללחוץ עם הרגל על הגז והמרוץ הדו ראשי נראה מותח מאי פעם.
הצהובים, שכבר פעמיים במהלך העונה היו ביתרון עשר נקודות על הירוקים מהכרמל, איבדו את ההובלה בפעם הראשונה והיו קרובים לאבד אותה פעם נוספת, מכבי חיפה הציגה עקשנות ועשתה את שלה במאבק, אך למרות זאת זהבי, מילסון ושאר הקליברים החזירו העונה את צלחת האליפות לקריית שלום.

1 צפייה בגלריה
שחקני מכבי ת"א
שחקני מכבי ת"א
שחקני מכבי ת"א
(צילום: עוז מועלם)

"אני חושב שהיינו יותר טובים מהם במהלך העונה", אמר ליאור רפאלוב ממכבי חיפה לאחר ההפסד 1:0 במשחק העונה. זו דעתו והיא מקובלת כמובן, אך הטבלה לא משקרת, לחיפה קבוצה איכותית והייתה יכולה לזכות באליפות אך זה לא קרה. בסופו של דבר מכבי תל אביב היא הטובה ביותר והמאמץ של גולדהאר למציאת מאמן איכותי שיחבר בין השחקנים השתלם בסופו של דבר, אחרי הכישלון עם קראנקה וקרסטאיץ' והקאמבק הלא מוצלח של איביץ'. החיבור עם קין היה נראה כמו כפפה ליד בהרבה מהרגעים בעונה.
נכון, היו הרבה מאוד רגעים שזה היה נראה רע, רע מאוד, התיקו במחזורי הסיום מול סכנין, ההדחה מול מכבי פ"ת בגביע וכמובן ההשפלה בקונפרנס ליג מול אולימפיאקוס, אבל מעל הכל מכבי הצליחה להתעלות, ולזכות באליפות שכל כך ראויה ומגיע לה, יצקצקו ויגידו שהאליפות היא בסך הכל הכסף של גולדהאר, זו טעות, מכבי היא קבוצה עם אופי, קבוצה של ווינרים, קבוצה אלופה!
צהוב עולה!!!!
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.