לפני שנרחיב על יובנטוס, כל המחמאות מגיעות לוויאריאל. קבוצה שהגיעה רק בפעם הרביעית לליגת האלופות עשתה בית-ספר לאחת הקבוצות הבכירות - ואף הייתה יכולה לנצח. קבוצתו של אונאי אמרי החזיקה יותר בכדור, בעטה יותר לשער (ולמסגרת) – וכל זאת בלי הכוכב הגדול שלה ג'רארד מורנו. אכן, שאפו.
יובנטוס מאכזבת למדי. נכון, פצועים רבים חסרו, ובהם פדריקו קייזה שכבר לא ישחק העונה. ועדיין, אסור שתצוגת הנפל תחזור על עצמה גם בגומלין. אם בשנים קודמות ההדחות נגד ריאל מדריד ואיאקס, בשנים 2018-2019, התקבלו בסלחנות יחסית, הגישה הולכת ומשתנה בשנים האחרונות.

1 צפייה בגלריה
מסימיליאנו אלגרי יובנטוס
מסימיליאנו אלגרי יובנטוס
מסימיליאנו אלגרי יובנטוס
(צילום: EPA)

מאוריציו סארי ואנדראה פירלו סיימו את תפקידם במועדון בגלל ההדחות בשמינית הגמר נגד ליון ופורטו בהתאמה, בשנת 2020 וב-2021. אפשר להגיד על המאמן מסימיליאנו אלגרי מה שרוצים, אבל הוא הוליך את הקבוצה ל-5 אליפויות רצופות ולשני גמרים בליגת האלופות. חזרת הפצועים ואולי גם שינוי מערך, יכולים לסייע ליובה בגומלין בעוד 3 שבועות. נקודת האור המשמעותית מהמשחק היא השתלבותו המהירה של דושאן ולאחוביץ'. הרכש מפיורנטינה כבש כבר בבכורה בליגת האלופות כעבור פחות מדקה (32 שניות ליתר דיוק) - ויש לקוות שזה רק מבוא להמשך.
איך תיגמר העונה של יובנטוס? קשה לדעת. מה שכן, הם צריכים להיות הרבה יותר נחושים וממוקדים במשחק השני. אחרת, היכונו לסנסציית השנה בכדורגל האירופי.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.