דני אלבס עומד להישפט על אונס בספרד. בלתי נתפס לאור הרקורד הנקי של הבלם בן ה-40 המחזיק בשיא גינס עם 43 תארים במדי נבחרת ברזיל ושלל קבוצותיו, יותר מכל שחקן בהיסטוריה.
כידוע, המגן-קשר עבר הכל בכדורגל. אחרי קדנציה קצרה בבאהיה ממולדתו הוא עלה לתודעה העולמית כשחקן סביליה. בהמשך הוא עבר לברצלונה, ליובנטוס ול-פ.ס.ז'. בהמשך חזר לברזיל לקבוצת סאו-פאולו, לקדנציה קצרה ואחרונה בברצלונה ובהמשך לפומאס ממקסיקו בה שיחק קצרות עד לפרסום הפרשה.
1 צפייה בגלריה
דני אלבס
דני אלבס
דני אלבס
(צילום: AP)
מבין הישגיו - שלוש זכיות בליגת האלופות עם ברצלונה, שתי זכיות בקופה אמריקה עם ברזיל (בהפרש של 12 שנים זו מזו) ומדליית זהב אולימפית לפני כשנה וחצי. הוא גם חגג בהתלהבות כל תואר, איזוטרי וחסר משמעות ככל שיהיה - כאילו זה היה הראשון ולא מספר 20 או 30.
אז מה גרם לבן תמותה כלשהו שנחשב לשיא ההגינות, ללא בעיות משמעת ועבר פלילי להפוך ביום אחד מאדם נורמטיבי לחשוד באונס? האם היו סימנים לכך? קשה לדעת, אך מה שבטוח הוא שהכדורגלן המעוטר בכל הזמנים סיים את קריירת המשחק שלו. הוא עומד בפני עונש כבד של למעלה מעשר שנות מאסר ואיש לא יוכל להציל אותו מאימת הדין, כמו גם מהבושה הגדולה. גם לאחר שישתחרר, הכתם ידבק בו עד ליומו האחרון.
הלקח היחיד שניתן ללמוד מאותה פרשה עגומה, היא שתארים הם לא חזות הכל. צריך ואף חובה, להישאר בן אדם – אם אתה רוצה שיזכרו אותך ככזה.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.