ביוזמת המשרד לשיתוף פעולה אזורי ובשיתוף עמותת 'כולנא ירושלים', עיריית ירושלים והרשות לפיתוח ירושלים, צוות אימון ייחודי של אקדמיית הנוער לכדורגל של מועדון הפאר ריאל מדריד יגיע לישראל למחנה קיץ, במסגרתו ישתתפו כ-1,600 ילדים ובני נוער מישראל ומהרשות הפלסטינית.
המחנה יתקיים בירושלים בין ה-1 ל-25 באוגוסט, במגרשים בשייח ג'ראח ובקטמונים ויעסוק בפיתוח מיומנויות המשחק של הילדים ובני הנוער, פיתוח יכולות המשחק והמחשבה של הילדים ובני הנוער ומגוון רחב של אימונים ושיטות אימון להמרצת והנעת הילדים ובני הנוער. בנוסף יתקיימו מפגשים קבוצתיים, אימונים טקטיים וטכניים לילדים, לימוד ערכים, שיטות משחק, משחק הוגן, משחקי אימון ועוד.
2 צפייה בגלריה
מודריץ', קאסמירו וקרוס
מודריץ', קאסמירו וקרוס
שחקני ריאל מדריד
(צילום: גטי אימג'ס)
ילדים ובני נוער יהודים וערבים יתאמנו יחד בשני המגרשים, אליהם יצטרפו גם ילדים ובני נוער מרצועת עזה ומהגדה המערבית. כמו כן יתקיים משחק משותף עם ילדי עובדי הקונסוליות והשגרירויות הזרות הממוקמות בירושלים. בתום מחנה האימונים צפוי להתקיים טקס חגיגי בהשתתפות כוכב העבר של מועדון הכדורגל ריאל מדריד, גדול שוערי ספרד וקפטן הנבחרת וריאל מדריד- איקר קסיאס האגדי.
השר לשיתוף פעולה אזורי, עיסאווי פריג': "מחנה הקיץ שיזמנו ושיוביל צוות האימון של ריאל מדריד, הוא העדות להיות הספורט כוח ייחודי שביכולתו לאחד בין עמים, תרבויות ומדינות. לפני 8 חודשים חזינו באירוע היסטורי בו שיחקה לראשונה נבחרת ערבית – נבחרת הנוער של איחוד האמירויות – בישראל, ומחנה הקיץ ממשיך ביתר שאת את הדוגמה לשותפויות המיוחדות שנרקמות בכדורגל ובספורט בכלל. הכדורגל יכול לשבור מחיצות וזה בדיוק מה שיקרה בחודש הקרוב בירושלים. אני גאה על ההזדמנות לקדם יוזמה מרגשת כזו, שנוטעת תקווה בלבבותיהם של הילדים ושל כולנו."
2 צפייה בגלריה
עיסאווי פריג'
עיסאווי פריג'
עיסאווי פריג'
(צילום: הדר יואביאן )
דרור עמדי מנכ"ל שותף בעמותת כולנא ירושלים: "אנחנו שמחים ומתרגשים לארח אצלנו בירושלים את הקבוצה הגדולה והטובה בהיסטוריה. אנחנו מזמינים את כל הילדים והילדות מכל רחבי העיר לקחת חלק בפרויקט הייחודי הזה במחנות האימונים שנקיים במגרשים בשייח' ג'ראח ובקטמונים.
אנחנו רגילים לחשוב על ירושלים כמוקד של סכסוכים וכיף וחשוב לשים על המגרש המרכזי גם פעילויות שמחזקות את ההיכרות והמפגש המהנה בין תושבי מזרח ומערב העיר".