קונור מגרגור רצה לסגור הבוקר (ראשון) את הטרילוגיה מול דסטין פורייה (מאזן 1:1 לפני הקרב), חצי שנה לאחר שהובס על-ידו בנוקאאוט, אבל לצערו נפצע קשה ברגלו השמאלית בסיום הסיבוב הראשון והשופט נאלץ להכריז על יריבו כמנצח.
האירי נותר על המזרן במשך דקות ארוכות ולא נראה שסבל מכאבים יוצאי דופן, יותר הפריע לו שפורייה טען כי חסם את אחת הבעיטות שלו במהלך הקרב וזה מה שגרם לפציעה. הסיבוב הראשון היה נהדר, ואחרי חילופי אגרופים ובעיטות פורייה לקח את מגרגור לקרקע. האירי ניסה לבצע חניקת גיליוטינה, אך האמריקני נחלץ ושלח אגרופים ומרפקים רבים לפניו של יריבו.
2 צפייה בגלריה
קונור מגרגור נפצע
קונור מגרגור נפצע
קונור מגרגור נפצע
(צילום: AP)
2 צפייה בגלריה
קונור מגרגור מול דסטין פורייה
קונור מגרגור מול דסטין פורייה
קונור מגרגור מול דסטין פורייה
(צילום: AP)
השניים חזרו לעמידה לקראת סיום הסיבוב ואז מגרגור דרך לא טוב על הרגל ונפצע. פורייה ניצל את ההזדמנות והתנפל על האירי שניסה לשרוד עד הבאזר וסימן לאחר מכן שרגלו נפגעה. בעודו שוכב על המזרן, עם רגל שבורה, מגרגור אמר לפרשן ג'ו רוגן: "זה לא נגמר. אם צריך לקחת את זה החוצה, אקח את זה החוצה. אני לא שם ז**". לפני כן הוא דרש שהקרב יירשם בתור "עצירת רופא", ולא נוקאאוט טכני בשל פציעה.
פורייה לעג למגרגור כשחיקה את ההליכה המפורסמת שלו, ואמר בראיון אחרי הקרב: "אין בעיה עם טראש-טוק, אבל רצח זה לא דבר שצוחקים לגביו ואין דרך חזרה. האיש הזה אמר שהוא ירצח אותי, לא מדברים ככה לאנשים. קארמה היא לא כלבה, אלא מראה. הוא אמר את הדבר הלא נכון וכיסחתי אותו. הבסתי את האיש הזה". על הפציעה: "הוא סדק את הרגל בתחילת הקרב, ואז באגרוף זה נשבר בוודאות".
אויבו המר של מגרגור, חביב נורמגומדוב, צייץ: "הטוב תמיד מנצח את הרע. מאוד שמח בשביל דסטין פורייה, מאחל לך שתזכה בחגורה עד סוף השנה". אלוף ה-UFC במשקל קל ויריבו הבא של פורייה, צ'ארלס אוליביירה, היה בשורה הראשונה באולם בלאס וגאס. "אתה אף פעם לא רוצה לראות קרב נגמר ככה", התייחס הברזילאי לפציעה של מגרגור.
זה היה ההפסד השלישי של מגרגור בארבעת הקרבות האחרונים שלו באוקטגון, כשהניצחון היחיד היה מול דונלד סרוני בינואר 2020, אז הביס אותו תוך 40 שניות בלבד.