א.ס רמה"ש היא אלופת המדינה בכדוריד, בפעם הראשונה בתולדותיה, והיא חותמת עונה אדירה עם טרבל - זכייה באליפות, בגביע מדינה היסטורי, ולפני כן בגביע ווינר-שופטים.
רמה"ש בהדרכתו של עידן מימון חתמה היום את סדרת גמר פליאוף האליפות עם ניצחון 1:3 על האלופה היוצאת מכבי ראשל"צ, כאשר היא גברה עליה במשחק הרביעי 29:34 (16:16) לאחר סדרה צמודה-צמודה, שכללה שני משחקים שנגררו להארכה (אחד מהם אף הוכרע בזריקות פנדלים). 34:35 לרמה"ש במשחק הראשון. 43:44 למכבי בשני. 37:41 לרמה"ש בשלישי, וכאמור היום.
2 צפייה בגלריה
שחקני רמה"ש והצלחת
שחקני רמה"ש והצלחת
שחקני רמה"ש והצלחת
(צילום: הדר ואן קולא)
הקפטן בן ליברטי הניף את צלחת האליפות יחד עם ריסטו וויאציץ ולאונרדו דה אלמיידה. רם טורקניץ נבחר לשחקן המצטיין, וגם סיים כמלך שערי הסדרה עם 39 כיבושים ו-35 אסיסטים, וזכה בכרטיסי טיסה מתנת ארקיע.
2 צפייה בגלריה
מימון חוגג בסיום
מימון חוגג בסיום
מימון חוגג בסיום
(צילום: הדר ואן קולא)
א.ס רמת השרון הוקמה ב-1970. רק בשנת 2000 היא העפילה לראשונה לליגה הבכירה. בעשור האחרון - היא החלה במגמת חתירה להישגיות. זה לא צלח, וכלל לא מעט אכזבות והפסדים ברגעי שיא, מלבד זכיות בגביע ווינר-שופטים, עד העונה. עידן מימון, שקיבל את הקרדיט אחרי חוסר הצלחה בעונה שעברה, הוביל את המועדון לשבור את תקרת הזכוכית שלו, עם זכייה היסטורית בגביע המדינה (לאחר זכייה בגביע ווינר-שופטים), והיום זכייה היסטורית והנפת צלחת האליפות. דאבל. טרבל.
מכבי ראשל"צ רצתה לזכות את התואר ה-18, אבל הסדרה נפתחה מבחינתה עם איבוד של שחקן מרכזי - פאבל אטמן שנפצע. לאורך הסדרה, בין שתי הקבוצות שסיימו את העונה הסדירה בשני המקומות הראשונים, הציגו הקבוצות משחקים צמודים ודרמטיים. לפני המשחק מכבי ראשל"צ ערכה טקס מרגש לכבוד יוליאן סטארט שוערה האגדי בעבר, בהשתתפות שחקני עבר גדולים וראשי המועדון.
הבקיעו לרמה"ש: רם טורקניץ 11 (13 אסיסטים), ריסטו וויאצ'יץ' 10, עמית מוטולה 4, לאונרדו דה אלמיידה 3, בן ליברטי (5 אסיסטים), דניאל צרפתי ואוראל נחמני 2 כ"א. עצירות שוערים: בואיץ' נבוישה 12, שגיא בוניס 1.
הבקיעו למכבי ראשל"צ: צח מלול 8 (8 אסיסטים), גיא גרא 5, נדב ניזרי 4, איתי שלמא וירמי סידי (8 אסיסטים) 3 כ"א, איוון קראצ'יץ' וגל עזריאל 2 כ"א, יוסי ביטרמן ועידן מנע 1 כ"א. עצירות שוערים: גרדימיר צ'נבסקי 5, טל אליוכין 3