מארק רורה, שחקן מועדון הכדורעף הפועל כפר סבא, יוצא לדרך חדשה ועובר לשחק בליגה הגרמנית הראשונה. רורה בן ה-18 חתם בקבוצת גיסן מהבונדסליגה, הנחשבת לאחת החזקות בעולם, תחת הדרכתו של מאמן נבחרת ישראל איתמר שטיין שמאמן את הקבוצה.
מארק רורה בן ה-18 המשחק בעמדת המצליב נחשב לכישרון גדול, שעשה התקדמות גדולה בהפועל כפר סבא. הוא מתנשא לגובה נדיר של 2:06 ומשתייך לנבחרת ישראל. היה שחקן מרכזי בנבחרת ישראל עד גיל 20, שלפני שלושה חודשים זכתה להישג מצויין כשהעפילה לגמר אליפות אירופה. מבחינתו המעבר לליגה הגרמנית הוא הגשמת חלום. מעברו לגרמניה התאפשר לאחר שצה"ל העניק לו מעמד של ספורטאי עילוי.
1 צפייה בגלריה
שחקן הכדורעף הישראלי מארק רורה
שחקן הכדורעף הישראלי מארק רורה
עובר לגרמניה. מארק רורה
(צילום: יוסי לזרוף)
במועדון הכדורעף הפועל כפר סבא גאים בהתקדמות של רורה. שיחרורו לגיסן מציין את המחויבות של המועדון לאפשר לשחקנים להתקדם ולממש את הפוטנציאל שלהם, גם אם הדבר כרוך בעזיבת המועדון. זהו חלק מהחזון של הפועל כפ"ס, אשר משקיע בפיתוח שחקנים צעירים ומסייע להם להשתלב ברמות הגבוהות ביותר בכדורעף.
מנכ"לית מועדון הכדורעף הפועל כפ"ס, טל טייכנר: "מארק שלנו היה חלק חשוב מהקבוצה והביא עימו מקצועיות, נחישות וכישרון יוצא דופן. אנחנו גאים בהתקדמותו ושמחים על ההזדמנות שנפתחה בפניו לשחק בליגה הגרמנית. אנו בטוחים שמארק ימשיך להצליח ולהצטיין גם שם, ונאחל לו המון בהצלחה בדרכו החדשה".