על העמדה המיועדת של מנור סולומון בטוטנהאם, אם אכן יחתום שם בסופו של דבר, יש בעיקרון שני שחקנים – סון יונג-מין ואיבן פרישיץ', שהוא בכלל מגן. זה ברור שבהתחלה הוא לא יהיה שחקן הרכב, והחיסרון שהקבוצה לא תשחק בעונה הקרובה באף מפעל אירופי יפגע בדקות המשחק.
הליגה האנגלית היא ליגה קשה, אינטנסיבית, ומלאה פציעות. מנור הוא שחקן ורסטילי שיכול לשחק באמצע ובצד ימין ושמאל. עזיבתו הצפויה של הארי קיין תשפיע על סולומון בגלל שסון יכול לשחק כחלוץ עם רישרליסון, מה שישלח את הישראלי לאגף. קיין וסון הם הכוכבים של הקבוצה ובדרך כלל לוקחים את כל הפוקוס - תחליטו אתם אם זה טוב או רע שאחד מהם צפוי לעזוב. חשוב לזכור שקיין הוא חלוץ מסיים שאפשר לתת לו מסירות ולדעת שיש מי שיסיים.

1 צפייה בגלריה
מנור סולומון
מנור סולומון
מנור סולומון
(צילום: Matthew Childs \ reuters)

המיקום הוא גם פרמטר חשוב. נסיעה באוטו בין אצטדיון "קרייבן קוטג'" לאצטדיון טוטנהאם לוקחת שעה! נסיעה באוטו בין מגרש האימונים של טוטנהאם למגרש האימונים של פולהאם לוקחת שעה-שעה וחצי. בקיצור, עולם קטן.
מנור סולומון נתן חודש חלומי באנגליה, שבו כבש 4 שערים בפרמייר ליג ועוד שער בגביע. נתון מעניין: ה-xg (שערים צפויים) של סולומון בפרמייר ליג העונה הוא 2.78, זאת אומרת, כבש יותר שערים מהמצופה (1.22 יותר). הוא כבש שער בכל 140 דקות.
עוד דבר הוא החוזה ל-5 שנים, מה שמראה שסומכים עליו לעתיד. נזכיר שהבעלים הוא יהודי – דניאל לוי. ההשערה שלי הוא שייתן שנתיים טובות ויעבור לקבוצה סבירה פלוס בספרד.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.