קדנציית רן בן שמעון התחילה עם הפסד "חוץ" צפוי בהונגריה לבלגיה. אנחנו, אוהדי הנבחרת, לא ציפינו לניצחון או אפילו לתיקו, והתוצאה הסופית בהחלט נותנת תקווה להמשך.
המאמן הקודם אלון חזן התחיל את הקמפיין בתיקו נגד איסלנד בסמי עופר עם יכולת לא משכנעת, בעיקר של ההגנה. בהמשך הוא סיים במקום הראשון תודות להיעדרות רוסיה מהבית בליגת האומות. זה השאיר לנו סיכוי בגלל שהוגרלנו לבית יחסית נוח במוקדמות היורו עם שווייץ, קוסובו רומניה, אנדורה ובלארוס. לא עלינו גם מהבית הזה, ולהגיד את האמת? לא הגיע לנו, מבחינת התוצאות כמובן, אבל בעיקר בגלל היכולת וסגנון המשחק. היה פשוט משעמם לראות את הנבחרת.
1 צפייה בגלריה
שלמה
שלמה
שלמה
(צילום: REUTERS/Bernadett Szabo)
גם התחושה סביב הנבחרת וחוסר השקט לא הועילו, ועל כך צריך לבוא בטענות למנהל המקצועי לשעבר, יוסי בניון. זה התחיל עם הריב של דיא סבע עם הקהל, הניפוי המיותר של מוחמד אבו פאני, פרשת החדר של ערן זהבי וההשעיה של שון וייצמן לפני משחק גורלי מול רומניה, בשל תנועת ההשתקה שסימן לספסל אחרי שער השוויון נגד שווייץ.
במשחק נגד בלגיה, לפחות במחצית הראשונה, נהניתי מהשחקנים של רב"ש. וכל כך שמחתי אחרי הגול של ענאן חלאילי. שיחקנו כדורגל לא פחדני, אגרסיבי. והתוצאה שיקפה את היכולת על המגרש של שתי הנבחרות.
יש הרבה בעיות בנבחרת ישראל, בעיקר בהגנה, למשל שכל כדור שמגיע לרחבה מורחק לא טוב – הישר לרגלי היריבה.
סתיו למקין חתם במכבי תל אביב וזומן לנבחרת הצעירה, למה הוא לא הובא לנבחרת הבוגרת, בעיקר כשיש מחסור בבלמים? לא שאני חושב שאם למקין היה מגיע הוא היה עוזר יותר, אבל הוא לפחות היה משחרר את עומרי גנדלמן יותר קדימה, למרות שכבש שער שנפסל.
במחצית השנייה כבר התפרקנו וזה בסדר. בלגיה נבחרת טובה מאיתנו בכמה רמות, ועדיין גם כשאין את עומרי גלזר ודניאל פרץ הפוצועים ג'רפי עצר פנדל.
לסיכום, זו בהחלט הייתה הופעה שנותנת תקווה לעתיד בנבחרת ישראל תחת רן בן שמעון.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.