מערכת היחסים הקרה של נואבק ג'וקוביץ' עם ווימבלדון קיבלה אתמול (שני) תפנית נוספת: הסרבי האשים חלק מהאוהדים במגרש המרכזי בכך שהם השתמשו בשיר של יריבו הולגר רונה כ"תירוץ לבוז". מאות אוהדים הריעו בכל פעם שרונה השיג נקודה ובכל פעם שג'וקוביץ' עשה טעות, עם קריאות ממושכות של "רוווווווו-נה" במהלך המשחק בין השניים בשמינית הגמר.
המדורג שני בעולם השיג ניצחון משכנע - 3:6, 4:6, 2:6 - אך הרגיש שהאוהדים מזלזלים בו. כאשר המראיין במגרש אמר לג'וקוביץ' בסיום שהם תומכים ביריב שלו, האחרון אמר שיש בזה יותר מכך. "אני יודע שהם הריעו לרונה, אבל זה גם תירוץ כדי לעשות בוז", הסביר, "אני בסבב כבר יותר מ-20 שנה. אני מכיר את כל הטריקים. זה בסדר, אני מתמקד באנשים שמפגינים כבוד וששילמו על הכרטיסים כדי לבוא ולצפות".
1 צפייה בגלריה
נואבק ג'וקוביץ'
נואבק ג'וקוביץ'
הקהל הצליח להרגיז אותו. ג'וקוביץ'
(צילום: Julian Finney/Getty Images)
ג'וקוביץ' בן ה-37 מקווה לזכות בווימבלדון בפעם השמינית בקריירה, מה שישים אותו בראש טבלת שיאני הזכיות של הטורניר לצד רוג'ר פדרר. אבל יחסיו עם הקהל בלונדון לא תמיד היו שלווים. לאחר שג'וקוביץ' ניצח את פדרר בגמר של 2019, מאמנו לשעבר בוריס בקר אמר שהוא ראוי ליותר כבוד מצד הקהל שבעיקר תמך ביריבו. ולפני שנתיים, ג'וקוביץ' קיבל בוז לאחר שהפריח נשיקה לאוהדים אחרי הניצחון שלו בחצי הגמר על הבריטי קמרון נורי.
הזוג המלכותי של עולם הכדורגל חתם ביובה
(באדיבות one)