למרות ההפסד הכואב 3:1 לאנגליה, נבחרת הנוער עשתה היסטוריה והביאה הרבה כבוד לכדורגל הישראלי. ההגעה לגמר היורו והדרך שעשתה הוכיחו שיש פוטנציאל אדיר לקראת העתיד.
שחקניו של אופיר חיים עלו למגרש בלי שום רגשי נחיתות מול המעצמה האנגלית, שחלק משחקניה משחקים בליגה הטובה בעולם, הפרמייר ליג. הילדים בכחול־לבן פשוט שטפו את המגרש, שיחקו כדורגל התקפי, הניעו כדור כמו שצריך, הגיעו ללא מעט מצבים, עלו ליתרון אחרי מבצע ענק של אוסקר גלוך – וברוב שלבי המשחק אפילו התעלו על האנגלים.
1 צפייה בגלריה
נבחרת הנוער
נבחרת הנוער
נבחרת הנוער
(צילום: Seb Daly - UEFA via Sportsfile)
הנבחרת הישראלית הראתה לאורך כל הדרך המון אופי, כישרון וכדורגל איכותי שלא ראינו הרבה זמן בנבחרות ישראל השונות. לי בתור אוהד הנבחרת יש המון תקווה, ונותר רק לקוות שהשחקנים האלו ייצאו כבר בקיץ הקרוב או הבא לרמות הגבוהות של אירופה.
אופיר חיים בנה נבחרת מצוינת והכי חשוב מגובשת. אפשר לראות את העזרה שכל אחד נותן לשני – כולם משחקים בשביל כולם. הדוגמה הטובה לכך הוא הכוכב של הנבחרת ושל הטורניר, אוסקר גלוך, שלא אמר מילה רעה על החברים שלו ולא עשה פרצוף חמוץ אם לא קיבל מסירה.
גלוך וחבריו הראו לכולנו מלבד איכות משחק גם חוכמה ואופי לוחם. עם הכלים הנכונים השחקנים האלו יכולים להצליח גם בנבחרת הבוגרת ולצאת לאירופה ולהתפתח שם ולקבל מקום קבוע בהרכב.
מילה טובה מגיעה גם למאמן הנפלא, שעלה עם מערך התקפי ואמיץ ולא פחדני של 3 בלמים ו־2 מגינים – והוכיח שמשתלם להמר. עכשיו הפנים קדימה לעבר האתגר הבא - המונדיאליטו שיערך בשנה הבאה באינדונזיה. נאחל בהצלחה לנבחרת שכבר הוכיחה שהשמיים הם הגבול. אל אל ישראל.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.