הפועל יקנעם בנשים והפועל גוש-זבולון בגברים זכו הערב (רביעי) לעיני 450 צופים בבריכה באפיקים באליפות המדינה בכדורמים.
לאחר משחק צמוד ביניהן ביום ראשון, בו ניצחו 10:12, הפעם הביסו נשות יקנעם 10:22 את הפועל עמק-הירדן - ורשמו 0:2 בסיכום גמר הפלייאוף.
2 צפייה בגלריה
שחקניות הפועל יקנעם
שחקניות הפועל יקנעם
אלופות ישראל. שחקניות הפועל יקנעם
(צילום: גלעד קוולרצ'יק, באדיבות איגוד הכדורמים)
ליקנעם של המאמן מילוש ברדיץ זוהי הזכייה התשיעית באליפות המדינה, והשביעית ברציפות; כן השלימו דאבל שמיני ורביעי ברצף. בעבר הרחוק זכתה בתארים נוספים כקבוצה מאוחדת עם הפועל קריית־טבעון. מנגד, בעונתה השלישית בליגה הבכירה רושמת עמק־הירדן - בהדרכת אור גיל - הגעה ראשונה למעמד; כזכור, נפגשו השתיים מוקדם יותר העונה גם בגמר הגביע, בו ניצחה יקנעם 5:10.
מהלך המשחק: יקנעם פתחה את המשחק נהדר ועד לסיום הרבע הראשון עלתה ליתרון 0:4 משערים של נופר הוכברג (צמד), שונית סטרוגו וכרמל ארביב. הרבע השני היה צמוד הרבה יותר כאשר עמק־הירדן השכילה לכבוש ארבעה שערים אל מול חמישה של יקנעם ובסיום המחצית 4:9 לאלופה, שהצליחה לייצר בריחה נוספת ברבע השלישי ובסיומו 7:15. גם הרבע האחרון היה בשליטתה.
כבשו ליקנעם: כרמל רחום 8, נופר הוכברג 5, שונית סטרוגו 4, נגה לוינשטיין 3, כרמל ארביב ואופק גולן 1 | לעמק־הירדן: דריה וייסברג 5, יובל רז 2, נועה מרקובסקי, טבע דורפמן ואוליסיה קרוק 1 | בתואר ה־MVP של ההתמודדות זכתה נופר הוכברג.
2 צפייה בגלריה
שחקני גוש-זבולון
שחקני גוש-זבולון
אלופי ישראל. שחקני גוש-זבולון
(צילום: גלעד קוולרצ'יק, באדיבות איגוד הכדורמים)
בהצגה השנייה, אצל הגברים, היה יותר מותח, כשאס"א תל־אביב, אותה מאמן מקסים קורדונסקי, אמנם גברה 8:9 על גוש־זבולון, אבל הודות ל־7:11 לפני שלושה ימים, הניפו בסיום חניכיו של אייל קרן צלחת אליפות שמינית ושלישית ברציפות. בכך התחלקו העונה שתי הקבוצות בתארים, לאחר שבגמר הגביע הייתה יד אס"א - אותה אימן אז עידו קרן - על העליונה עם 9:12.
מהלך המשחק: הרבע הראשון היה צמוד מאוד - והסתיים בתיקו 3:3 - וכך גם בשני כשאורי בוזגלו כובש לזכות זבולון ועידו גולדשמידט לתל־אביב ו־4:4 במחצית. ברבע השלישי הצליחה אס"א לעלות ליתרון שני שערים שקבעו כי חסרים לה שניים על מנת להשוות את התוצאה בסיכום שני המשחקים ולשלוח את הגמר לפנדלים שיכריעו את האליפות. אולם ברבע האחרון הצליחו הצפוניים לצמק והפסידו רק בהפרש שער אחד, שמבטיח להם את התואר.
כבשו לגוש־זבולון: יואב רנדלר ויובל קלרפלד 2, אמיר שפריר, דור קוטר, אורי בוזגלו ואריאל קלריך 1 | לתל־אביב: עידו גולדשמידט 4, יונתן הופנברטל 2, קאי הלוי, טל פוטין ועילי בן גל 1 | כ־MVP של המשחק הוכתר שוער הגוש יהב פייר.