נגד כל הסיכויים: קבוצת הכדורעף של מכבי "יעדים" ת"א תמריא מחר (שלישי) ליוון, שם תתמודד ברביעי בערב (20:00) עם אולימפיאקוס במסגרת משחק הגומלין בגמר גביע האתגר האירופי.
אולימפיאקוס שניצחה בת"א בשבוע שעבר 0:3, תארח את המשחק בהיכל השלום והאחווה בפיראוס, אולמה של קבוצת הכדורסל של אולימפיאקוס. במקרה ומכבי ת"א תפתיע ותוביל 0:3, הקבוצות ישחקו מערכת זהב נוספת, שהמנצחת בה תזכה בגביע.
1 צפייה בגלריה
שחקני מכבי ת"א בכדורעף
שחקני מכבי ת"א בכדורעף
שחקני מכבי ת"א במשחק הראשון
(צילום: עוז מועלם)
המועדון היווני הודיע לפני מספר ימים לצהובים כי כל הכרטיסים למשחק אזלו כאשר 60 כרטיסים נרכשו על ידי אוהדי מכבי תל אביב. "אנחנו לא מוותרים על הסידרה", אומר המאמן גל גלילי. "במשחק בת"א לא הלך לנו טוב. אנחנו בטוחים שיש באפשרותנו לשחק הרבה יותר טוב. אנחנו יודעים שזה לא יהיה קל, אבל באים לתת את המקסימום. חשוב לנו להתחיל טוב את המשחק, מה שעשוי להכניס אותם ללחץ. אולימפיאקוס קבוצה טובה מאד אבל אנחנו לא באים להיות תפאורה".
קפטן הקבוצה גנאדי סוקולוב אמר: "אנחנו מגיעים למשחק בעמדה נחותה אחרי ההפסד 3:0 אבל ברור לנו שכל הלחץ עליהם. במידה ונצליח לייצר רמת משחק גבוהה של כל שחקן ושל כולנו כקבוצה, אני מאמין שיש לנו סיכוי לייצר הפתעה גדולה. אנחנו לא רגילים להפסיד וכולנו דרוכים לתת את המיטב. אנחנו באים לעשות תיקון למשחק הקודם. במשחק נתון אחד, הכל יכול לקרות".