ויניסיוס ג׳וניור הוא השחקן הטוב בעולם. מה לא נאמר על שחקן ההתקפה של ריאל מדריד: הריקודים, הריבים עם הקהלים והשחקנים היריבים וכמובן מקרי הגזענות שעולים לא פעם כשזה נוגע אליו.
למרות הדברים הילדותיים שבו, ויניסיוס הוא מכונת כדורגל. הוא יכול לכבוש ברגל שמאל החלשה, ברגל ימין החזקה ואפילו בראש. הוא יכול לבשל עם החיצון, הגבהה מדויקת היישר לראש של בלינגהאם, ואפילו מסירות עדינות ומדודות כמו רופא מנתח.
1 צפייה בגלריה
ויניסיוס
ויניסיוס
ויניסיוס
(צילום: Thomas COEX / AFP)
ויניסיוס הוא ההגדרה של משנה משחק, כשהוא מחליט שהוא הולך לעבור שחקן, הוא יעבור אותו ולא ייתן לו להתקרב אליו. אם הוא מחליט שהוא יכבוש הוא יעשה זאת.
במשחק המשוגע בין ריאל לדורטמונד בסנטיאגו ברנבאו, האורחת עלתה ליתרון כפול והכל היה נראה אבוד. ריאל שיחקה לאט וללא קישור אגרסיבי כפי שאנו רגילים לראות ממנה בשנים האחרונות. מיד לאחר השער השני של הגרמנים הברזילאי הטריף את הקהל ואותת על מה שהולך להגיע ( ספוילר: ויניסיוס בעצמו).
ויניסיוס החליט לקחת על עצמו את המשחק, מאותו רגע הכדור לא עזב את הרגליים שלו, בין אם מסירות מטורפות כמו לבלינגהאם שהחמיץ מקרוב, או ריצה לריבאונד כמו חלוץ רחבה אמיתי בשער השוויון וטיסה על כל המגרש בשער הרביעי, כולל מעבר של שלושה שחקנים ובעיטה מושלמת לפינה. נציין את החגיגה שמזכירה קצת את אגדת המועדון כריסטיאנו רונאלדו בגמר ליגת האלופות ב־2014.
ולקינוח: השער החמישי שהשלים שלושער ראשון בקריירה בליגת האלופות שהיה פשוט פנטסטי עם דריבל מטורף, הטיה מדהימה על השחקן האחרון וכמובן הבעיטה לרשת העליונה. בעונה שעברה ויניסיוס היה שחקן ההכרעה המושלם, בכל משחק הוא האיש למשימות מיוחדות בריאל מדריד.
כובש ומבשל בכל משחקי הנוקאאוט והיה הגורם המוביל בדרך של ריאל לזכייה בליגת האלופות. ויניסיוס הוא השחקן הטוב בעולם כיום. אין אף שחקן שמשפיע על המשחק בעוצמה הזאת כיום, שברגע של החלטה יכול לשנות הכל. ויניסיוס הוא גאון כדורגל. ניזון מהבוז ומהזלזול של יריביו.
נ.ב. לא ממליץ לשחקני ברצלונה לעצבן אותו בשבת אם הם רוצים לנצח, ועוד במיוחד כשטקס כדור הזהב יומיים אחרי. יסלחו לי רודרי, קרבאחל ובלינגהאם, אבל ויניסיוס היה הטוב ביותר.
לסיכום, כשתראו את הכוכב הברזילאי מניף את כדור הזהב אל תתפלאו או תזלזלו שלא מגיע לו. אם יש מגיע בכדורגל, אז מגיע לאדם שחטף הכי הרבה אש מהקהל, ולמרות הכל היה זה שתמיד הופיע ברגעים החשובים, מציל את ריאל ומנצח גמרים.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.