כמו עומר גולדשטיין, גם דריל אימפי החמיץ את הטור דה פראנס האחרון, בניגוד לישראלי, שהוצא מסגל ישראל פרמייר טק בגלל חשיפה לחולה קורונה מאומת, אימפי נדבק ממש לפני הפתיחה והוחלף. היום (רביעי) הוא הראה שהשאיר הכל מאחוריו כאשר סיים שני בקטע החמישי בוואלטה והעניק לקבוצה הישראלית נקודות חשובות במאבק שלה להישרדות בסבב הבכיר.
אימפי, שהיה הרוכב האפריקאי הראשון שלבש בשלב מסוים את החולצה הצהובה בטור (ב-2013), היה מעורב בנפילה קשה בקטע השני, אבל נראה כמו חדש כשסיים את 187.2 הקילומטרים מאירון לבילבאו ב-4:15:27 שעות, ארבע שניות אחרי המנצח המקומי מארק סולר. עומר גולדשטיין סיים במקום ה-103, איתמר איינהורן 152.
1 צפייה בגלריה
דריל אימפי
דריל אימפי
"יהיו עוד הזדמנויות לנצח". אימפי
(צילום: נועה ארנון)
אימפי, שחתם וימשיך לעונה שלישית, אמר בסיום: "היה טוב לסיים חזק, אבל האמת, מבאס לראות מישהו מרים את הידיים לניצחון לפניי. אני לא מאה אחוז, אבל הרגשתי מספיק חזק היום ללכת לבריחה. אחרי שאיבדנו את המוביל שלנו, מייק וודס, הבנו שצריך להיות יותר אגרסיביים ולצאת לבריחות, זה מה שעשינו אתמול וזה מה שעשינו היום. היו לי רגליים טובות היום, ואמרתי לעצמי שכדאי להמר. בסוף הלכתי על הספרינט, והרגשתי חזק, אבל כאמור זה היה בסופו של דבר קרב על המקום השני. אבל זה בסדר, יהיו עוד הזדמנויות לנצח אם נמשיך ככה".
רודי מולאר הצרפתי, שסיים רביעי בקטע, עלה למקום הראשון בדירוג הכללי ולקח את החולצה האדומה מהאלוף בשלוש השנים האחרונות, פרימוז' רוגליץ' הסלובני. קרל פרדריק האגן הנורבגי מוביל את הקבוצה הישראלית במקום ה-40, גולדשטיין מדורג 86, איינהורן 168.