השבוע נערך קלאסיקו הנשים הראשון לעונה במסגרת המחזור ה-8 בליגה הספרדית, בו ברצלונה הביסה את ריאל מדריד 0:4. למרות שמדובר במשחק ליגה וזאת רק תחילת העונה, שוערת ריאל מדריד מיסה רודריגס לא הצליחה לעצור את הדמעות. כדי להבין את התגובה של הספרדייה הצעירה צריך ללכת אחורה אל ההיסטוריה שלה.
מריסבל "מיסה" רודריגס בת ה-23 אומנם נולדה בלאס פלמאס, אך מגיל צעיר התחילה לאהוד דווקא את ריאל מדריד. עד כמה היא אהדה את הבלאנקוס? רודריגס סיפרה כי היא נהגה להסתובב עם חולצה של הקבוצה רוב הזמן ולכל מקום: ביה"ס, משחק עם חברים בשכונה ואפילו ימי הולדת ואירועים מיוחדים. כשהוקמה קבוצת הנשים של ריאל מדריד ב-2019, תוך זמן קצר הצטרפה השוערת הצעירה, ששיחקה עד אז בדפורטיבו לה קורוניה - רגע אותו היא מגדירה כהכי טוב שקרה לה בחיים.

1 צפייה בגלריה
מיסה רודריגס ריאל מדריד ברצלונה נשים
מיסה רודריגס ריאל מדריד ברצלונה נשים
רודריגס מול פ.ס.ז'
(צילום: AFP)

גם בחייה הבוגרים לא מסתירה רודריגס את אהבתה לקבוצה, והאירוע הזכור ביותר הוא זה מחודש אפריל 2021: לאחר הניצחון של קבוצת הגברים על ליברפול, פירסמה רודריגס תמונה שלה חוגגת כמו מרקו אסנסיו באותו המשחק, תחת הכיתוב ״misma pasion” (אותה תשוקה). לא מעט תגובות סקסיסטיות ופוגעניות נכתבו לשוערת בעקבות ההשוואה, עד שהיא נשברה ומחקה את הפוסט. כמה ימים לאחר מכן פירסם אסנסיו את התמונה שהורדה ע"י השוערת וכתב גם הוא את צמד המילים "אותה התשוקה". המהלך הזה הוביל לכך שעוד שחקנים הצטרפו למגמה, ביניהם קאסמירו, מרסלו, ויניסיוס ולוקאס ואסקס.
עוד אירוע שזכור בקרב אוהדי הבלאנקוס הגיע לאחר הניצחון של קבוצת הגברים על מנצ'סטר סיטי בחצי גמר ליגת האלופות בשנה שעברה, אז צייצה רודריגס במהלך המשחק שאם ריאל מנצחת היא לובשת את חולצת המועדון שלה ויוצאת לחגוג בכיכר המרכזית עם כל האוהדים. אז ריאל ניצחה ורודריגס אכן קיימה את הבטחתה והגיעה באמצע הלילה אל הכיכר לחגוג את הניצחון.
מההיסטוריה הזאת אפשר להבין כי מיסה היא לא עוד שחקנית שהגיעה לריאל. היא חיה ונושמת את המועדון, ולכן לאחר ההפסד השבוע - שהיה ה-11 ב-11 מפגשים בין הקבוצות בהיסטוריה (6:48 לברצלונה בהפרש השערים) - השוערת פשוט התפרקה. 4 כדורים הוציאה רודריגס מהרשת, כששלושה מהשערים נבעו מטעויות של שחקניות ההגנה, מה שגרם לה להגיב בתסכול רב אל עבר חברותיה לקבוצה. בנוסף, בסוף המשחק נתפסה רודריגס מתעמתת עם איטנה בונמאטי, שחקנית ברצלונה וחברתה לנבחרת ספרד, שכבשה את אחד השערים במשחק וחגגה תוך כדי הצבעה על הסמל של ברצלונה אל מול האוהדים הלבנים, דבר שהכעיס מאוד את השוערת.
בשביל הילדה הקטנה מלאס פלמאס שהסתובבה עם חולצת הבלאנקוס לכל מקום, הקלאסיקו הוא סמל, משהו שייחודי לברצלונה וריאל מדריד ומשקף את היריבות ארוכת השנים ביניהן. וכמו שקבוצת הגברים רשמה ניצחונות לא מעטים על היריבה המרה, ככה רוצה גם מיסה להוריד את הקוף הזה מהגב ולחגוג על חשבון הקטלאניות. "Misma pasion" כבר אמרנו?
גם אתם רוצים להיות פרשנים? תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.