בשנה אחת, מסאי דגו הוכיח לכל עם ישראל את מה שהוא שווה ושכרגע הוא בשיא שלו כמאמן. מאז שהתמנה בעונה הקודמת לנוער של מכבי חיפה, הוא הפך לאחד מעמודי התווך והצמיחה של הילדים באקדמיה ועשה עם החיפאים דברים נפלאים ועונה פנומנלית.
כאשר ברק בכר עזב את הקבוצה הבוגרת, הרבה לקחו בהלם את ההחלטה המפתיעה ללכת על מסאי. בתקשורת קראו לזה הימור מסוכן, ואף היו כאלו שקיטלגו את החלטה זו כמתכון לאסון בהתחשב בעברו המקצועי של מסאי. אך מסאי כבר התבגר והוא כמו גדול הדף כל ביקורת אפשרית, ניתב את המועדון עם הדרך שלו והתוצאות לא איחרו להגיע.

1 צפייה בגלריה
מסאי דגו
מסאי דגו
מסאי דגו
(צילום: עוז מועלם)

הירוקים נמצאים במרחק משחק אחד בלבד מלהיות המועדון הישראלי הראשון שמשלים העפלה לבתי ליגת האלופות עונה שנייה ברציפות. אחרי ה-0:0 בבית מול יאנג בויז, ישנה רוח של אופטימיות ותקווה בקהל הירוק שזה אפשרי, ובהחלט זה נכון.
מסאי ממשיך את דרכו של בכר בצורה מרשימה. נכון שחלק גדול משלד האליפות נשאר, אך עם זאת צריך לזכור שמכבי חיפה איבדה כוכבים חשובים בקיץ הזה שבראשם עומר אצילי. אמנם לא יהיה לעומר תחליף, אך מסאי מנתב את הירוקים לעתיד חדש שימשיך את מה שאצילי השאיר, עם דור צעיר שרעב לקבל דקות ולהוכיח את ערכו. בראשם ניתן למנות את ענאן חלאילי, שהופך מיום ליום להיות הכוכב הראשי מצעירי מכבי חיפה. אם מסאי יתן לו ולשאר הילדים שיש לו בסגל את המושכות ויאמין בהם כמו שעשה קודם לכן, אנחנו יכולים לראות פה סיפור יפה בהמשכים למה שהיה קודם לכן.
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.