לוקה יוביץ' בן ה-24 יושב כבר כמה שנים על משבצת השחקן המבטיח, הן של סרביה והן של ריאל מדריד. הגעתו מפרנקפורט בשנת הקורונה (2019-20) לוותה בהרבה רעש וצלצולים והסתיימה בקול ענות חלושה. אחרי שתרם 27 שערים בבונדסליגה ב-2019, בעונתו הראשונה בספרד כבש רק שני שערים, נזרק מהסגל עקב הפרת בידוד, הושאל לפרנקפורט בשנה שעברה ועכשיו חזר.
לזכותו של יוביץ' אפשר להגיד שהוא הגיע לריאל בתקופה בעייתית. הקדנציה הפושרת בתקופת זינדין זידאן השנייה, המגפה העולמית והאנטי קליימקס מאי-החתמתו של קיליאן אמבאפה, יצרו ציפיות עצומות ממנו ומיתר החלוצים. זידאן גם לא ממש ספר אותו והעדיף להתבסס על שחקנים אחרים שיותר התאימו לשיטת המשחק שלו.

1 צפייה בגלריה
לוקה יוביץ'
לוקה יוביץ'
לוקה יוביץ'
(צילום: AP)

עכשיו הדברים משתנים. קרלו אנצ'לוטי חזר לאמן את ריאל אחרי 6 שנים והקבוצה רצה, כובשת ומנצחת בקצב מטורף. בניצחון הביתי על סוסיאדד, כבש יוביץ' שער ראשון העונה, שהוא גם ראשון מאז חזרתו לקבוצה. ייתכן מאוד שזה ספתח לחזרתו של החלוץ המצוין הזה. עזרתו נדרשת כרגע במיוחד, לאור פציעתו של קארים בנזמה. קשה לדעת עד כמה ויניסיוס ג'וניור ורודריגו בשלים לסחוב בגילם הצעיר את הקבוצה לתארים לאור גילם הצעיר (למרות הניסיון הרב שכבר יש להם). יש לו הזדמנות להוכיח שלא מדובר בהברקה חד-פעמית, אם וכאשר יתפוס את מקומו של בנזמה בהרכב נגד אינטר בליגת האלופות.
לריאל יש מטרה ברורה - לזכות בכל תואר אפשרי העונה. כל שחקן יתרום את חלקו, כולל יוביץ', וייתכן שנראה אותם חוגגים במאי בסנט פטרסבורג את גביע האלופות ה-14 שלהם. זאת בכפוף להמשכיות ובתקווה לשנה נטולת פציעות ומחלות ככל הניתן.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.